Με νέα εταιρική ταυτότητα και νέο website, η Intracom Holdings ανανεώνεται και αποτυπώνει το στίγµα της στη νέα εποχή που διαµορφώνεται στην ελληνική και διεθνή επιχειρηµατικότητα.
Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, «η ανανεωµένη επικοινωνιακή ταυτότητα της εταιρείας αντανακλά τη στρατηγική της δέσµευση για ανάπτυξη που ανταποκρίνεται στην έξυπνη οικονοµία, λειτουργώντας µε ακεραιότητα σε όλο το επιχειρησιακό οικοσύστηµά της».
Στο πλαίσιο ανανέωσης της εταιρικής ταυτότητας, η Intracom επανασχέδιασε το λογότυπό της, συνοδεύοντάς το µε το επικοινωνιακό µήνυµα «Think forward», το οποίο αποτυπώνει πλήρως το όραµά της για δηµιουργία αξίας µέσω της καινοτοµίας και της βιώσιµης ανάπτυξης, αξιοποιώντας ευκαιρίες σε παγκόσµιο επίπεδο και ενισχύοντας την εξωστρέφειά της.
Ορόσηµο στην ανανεωµένη εικόνα της Intracom Holdings είναι η νέα ιστοσελίδα της, η οποία ενισχύει τις δυνατότητες επικοινωνίας και διαµόρφωσης της εταιρικής ταυτότητας».