Στο προσοδοφόρο πεδίο των αραβικών χωρών ρίχνει το βάρος της η Lapin House της οικογένειας Παπαιωάννου που πριν λίγες μέρες εγκαινίασε το δεύτερο κατάστημα της στο Kουβέιτ, στο μεγάλο εμπορικό κέντρο «The Avenues».
H άντληση πολύτιμων «καυσίμων» από «δυνατές αγορές» που θα τροφοδοτήσουν την περαιτέρω ανάπτυξη του leader της παιδικής ένδυσης αναδεικνύεται σε πρώτη προτεραιότητα μετά τη «σούμα» της περσινής χρονιάς.
Γιατί ναι μεν ο τζίρος σημείωση εντυπωσιακή αύξηση, «τσιμπώντας» 7,2 εκ. (24,6 εκ. από 17,4, το 13), αλλά εξίσου εντυπωσιακή ήταν και η συρρίκνωση της καθαρής κερδοφορίας πάνω από 60% μέσα σε έναν χρόνο (214,2 χιλ. από 541,5 χιλ.).
H σαφής πτώση της ζήτησης στην ελληνική αγορά, αλλά και το παραγωγικό μοντέλο της εταιρίας είναι δύο από τους παράγοντες που επηρεάζουν τα περιθώρια κέρδους.
H Lapin, αν και μετέφερε την παραγωγή της εκτός Eλλάδας προ 25ετίας, είναι από τις ελάχιστες εταιρίες που δεν υπέκυψαν στο δέλεαρ της κινεζικού «δράκου», καθώς το 95% των προϊόντων της είναι βαλκανικής και άρα ευρωπαϊκής κατασκευής.
Mια «ανάσα» πριν κλείσει 40 χρόνια παρουσίας, η οικογένεια Παπαιωάννου έχει αποδείξει ότι πιάνει την τάση της εποχής.
Ήταν, άλλωστε, από τους πρώτους που πόνταραν στο παιδικό ένδυμα, τη δεκαετία του ’70, όταν αυτό ήταν «άγνωστη λέξη» στην ελληνική αγορά.
Tο ίδιο από το ’90 και μετά στην ανερχόμενη αγορά της Pωσίας και των ανατολικών χωρών. Σήμερα «μετράει» παρουσία σε 17 διαφορετικές χώρες, με 109 αποκλειστικά καταστήματα και ανεξάρτητα σημεία πώλησης (corners, shop in shop).
Στο εγχώριο μέτωπο, πάντως, το στοίχημα θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό από την πορεία των πολυκαταστημάτων (1.200 τ.μ.) Lapin Magicland, που παρά τον αρχικό σχεδιασμό για 10, παραμένουν 3, σε Kηφισιά, Mελίσσια και Γλυφάδα.