Προϊόντα ευρείας αποδοχής σε χαμηλές τιμές, όπως απαιτούν οι συνθήκες της αγοράς, είναι ο κύριος πόλος της στρατηγικής της αλυσίδας Everest για την φετινή χρονιά.
Στρατηγική επιδίωξη της Everest για το 2011 είναι η ποιοτική και συγκρατημένη ανάπτυξη σε ό,τι αφορά το δίκτυό της, ενώ στόχος παραμένει η εφαρμογή υπεύθυνης τιμολογιακής πολιτικής ειδικά σε προϊόντα αυξημένης ζήτησης από τους καταναλωτές, υλοποιώντας για δεύτερη συνεχή χρονιά την πρωτοβουλία μείωσης τιμών που ξεκίνησε πρώτη τον Ιανουάριο του 2010.
Η γνωστή εταιρεία καταστημάτων γρήγορης εστίασης, συνεχίζει την παροχή προϊόντων καθημερινής ανάγκης σε χαμηλές τιμές και προσφέρει μια νέα πρόταση πρωινού σε ανταγωνιστική τιμή. Ο καταναλωτής θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει έως τις 5 Μαΐου, παραδοσιακή τυρόπιτα με Frappe ή νες μόνο με 2€. Η εταιρεία προβαίνει σε μια έκπτωση της τάξης του 36% και μάλιστα σε ένα πακέτο προϊόντων που καταγράφουν υψηλότατες πωλήσεις αφού συνθέτουν το κλασικό ελληνικό πρωινό.
Η εταιρεία έχει προβεί και στο παρελθόν σε αντίστοιχες προσπάθειες διευκόλυνσης της καθημερινής δαπάνης του καταναλωτή για φαγητό και καφέ εκτός σπιτιού. Θυμίζουμε ότι στις αρχές του 2011 και μέχρι τις αρχές Μαρτίου η everest προσέφερε καφέ ή σοκολατούχο γάλα μαζί με τυρόπιτα με 2€, προβαίνοντας σε έκπτωση 33% (από 3,15€) ενώ παράλληλα διαθέτουν την τυρόπιτα μόνο με 1 ευρώ από 1,45€. Σε αντίστοιχες δραστικές μειώσεις τιμών που άγγιξαν το 40% είχαν προβεί καθ’όλη την διάρκεια του 2010 σε είδη καφέ όπως ο εσπρέσο την χειμερινή περίοδο και ο καφές φραπέ την θερινή.
Η υποστήριξη τόσο του καταναλωτή όσο και της αγοράς σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, είναι μια στάση που αξίζει να υιοθετηθεί από όλες τις εταιρίες με προϊόντα βασικής ανάγκης όπως είναι για παράδειγμα ο καφές και τα είδη διατροφής εκτός σπιτιού.
Η δέσμευσή μιας εκ των εταιρειών εστίασης, μπορεί να μην είναι αρκετή για να περισώσει τις δαπάνες του σημερινού νοικοκυριού, ωστόσο διευκολύνει σημαντικά τον καταναλωτή να πραγματοποιήσει με χαμηλότερο κόστος καθημερινές του ανάγκες.
Παράλληλα, η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει στην έρευνα και την καινοτομία παρουσιάζοντας νέα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών, διασφαλίζοντας πάντα την καλύτερη δυνατή σχέση μεταξύ ποιότητας και τιμής.