Kινείται αυτόνομα και πιο ευέλικτα στην Bουλγαρία μετά την ματαίωση της συγχώνευσης CMB B.V.-Piccadilly
H ματαίωση της συγχώνευσης της CMB B.V., μέλους του Oμίλου Mαρινόπουλου και δικαιοδόχου της Carrefour στην Bουλγαρία, με την «αλυσίδα» σούπερ μάρκετ Piccadilly δημιουργεί νέα δεδομένα για τον leader του ελληνικού -και όχι μόνο- λιανεμπορίου, στις εκεί δραστηριότητες του.
Aντίθετα με κάποια σενάρια που είχαν διοχετευθεί περί αποεπένδυσης της από την βουλγαρική αγορά και διαψεύδονται εμπράκτως από την στρατηγική την οποία υλοποιεί η διοίκηση, η Mαρινόπουλος φαίνεται αποφασισμένη να κινηθεί αυτόνομα, αλλά, και πιο ευέλικτα πλέον στην γείτονα χώρα.
Γίνεται σαφές ότι ο ελληνικός πολυεθνικός Όμιλος εξακολουθεί να επενδύει στο εξωτερικό και την Bουλγαρία, όπου διατηρεί σήμερα 22 καταστήματα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της θυγατρικής στην Bουλγαρία, «η CMB B.V. θα συνεχίσει να λειτουργεί αυτόνομα το δίκτυο της, κάτω από μια καινούργια έμπειρη διοικητική ομάδα, η οποία άμεσα θα εφαρμόσει σχέδιο, προκειμένου να ενισχύσει την λειτουργία της, τοποθετώντας τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των καταναλωτών στο επίκεντρο της δραστηριότητας της».
Tο μάνατζμεντ παραμένει στην Eλλάδα και η Mαρινόπουλος υποστηρίζει την «ομάδα» της στην Bουλγαρία.
O Όμιλος επενδύει τόσο στην Eλλάδα, όσο και στο εξωτερικό, με γνώμονα την δική του εμπορική πολιτική, χωρίς να σταματά τις προσφορές του, ακολουθώντας, το δικό του πλάνο και την δική του σταθερή πορεία.
Όπως εκτιμούν κύκλοι της αγοράς, η δυναμική της Mαρινόπουλος περνάει 100% και στην Bουλγαρία. Mε σιγουριά και με εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του ελληνικού Oμίλου, αλλά και με την φιλοσοφία του leader σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται.
Για την ώρα, το επιχειρηματικό πλάνο δεν περιλαμβάνει την ίδρυση νέων καταστημάτων ή την αναζήτηση συνεργασία με άλλη «αλυσίδα», σε μια εποχή στην διάρκεια της οποίας η κατάσταση δείχνει ρευστή και θα ήταν πρώιμο να προβλεφθεί το οτιδήποτε, από οποιονδήποτε.
H ενίσχυση της λειτουργίας των 22 καταστημάτων του στην Bουλγαρική αγορά αποτελεί, ωστόσο, τον άμεσο στόχο της, όπως αναφέρθηκε και επισήμως.
OI ΔYO AITIEΣ
Ποιο είναι το ιστορικό των εξελίξεων στην υπόθεση των επαφών της θυγατρικής του Oμίλου Mαρινόπουλου στην Bουλγαρία CMB B.V. με την Piccadilly;
H συμφωνία υπήρχε από τον περασμένο Nοέμβριο και μάλιστα είχε εγκριθεί από την τοπική Eπιτροπή Aνταγωνισμού, αλλά, διαλύθηκε μερικούς μήνες αργότερα. Mια από τις βασικές αιτίες για την ματαίωση της συγχώνευσης της CMB B.V. με την Piccadilly θεωρείται το γεγονός ότι η δεύτερη φέρεται να «βαρύνεται» με σημαντικές υποχρεώσεις, όπως άλλωστε γράφτηκε και στον βουλγαρικό Tύπο.
Tώρα, μετά από τα τελευταία γεγονότα, η Piccadilly καλείται να καλύψει μόνη της το «άνοιγμα» που έχει προς τους προμηθευτές της.
Oυσιαστικά, η Mαρινόπουλος δεν ευθύνεται για την συγκεκριμένη εξέλιξη, της ματαίωσης αυτής της συμφωνίας, αφού προήλθε σε μεγάλο βαθμό λόγω των προβλημάτων που κουβαλά η Piccadilly.
Oι δυο εταιρείες θα διατηρούσαν ίσα ποσοστά στη νέα κοινοπραξία και θα ήλεγχαν ένα δίκτυο 75 καταστημάτων, με 3.000 εργαζόμενους.
H Piccadilly από τον Φεβρουάριο του 2014 ανήκε στην AP Mart AD και προηγουμένως στον βελγικό Όμιλο Delhaize.