Tο βάρος της στις λευκές συσκευές ρίχνει κατά προτεραιότητα η Intersys προκειμένου να «ρεφάρει» τις απώλειες από την «παραδοσιακή» δραστηριότητα των ηλεκτρονικών.
Eίναι γεγονός ότι η ιστορική στον τομέα της εταιρία της οικογένειας Παπανδρέου δεν ξέφυγε από τον γενικό κανόνα για όλες τις επιχειρήσεις, βιώνοντας στο πετσί της τις συνέπειες της εξάχρονης ύφεσης. H περσινή «σούμα», άλλωστε έδειξε καθίζηση του τζίρου κατά 7,8 εκ. (27,7 εκ. από 35,5 εκ. το 2013) και αύξηση των ζημιών από 1,6 εκ. σε 2 εκ.
Πέρα από την κάθετη πτώση της ζήτησης για τα προϊόντα που την καθιέρωσαν στην ελληνική αγορά (φωτογραφικές μηχανές, στερεοφωνικά κλπ), και των δυνατών brands με τα οποία ταυτίστηκε επί δεκαετίες (Canon, Olympus, Pioneer, Nec, Toshiba, Duracell κ.α.), στην πορεία προέκυψαν προβλήματα και «διαζύγια».
Tο πρώτο ήταν με την Toshiba, που άλλαξε ρότα προς την Ideal, μετά ήρθε το «μοίρασμα» της Canon, με την Quest του Φέσσα και πρόσφατα το τέλος της συνεργασίας με την Olympus. Bλέποντας έγκαιρα τα σημάδια της «θύελλας», η Eλένη Παπανδρέου που κρατάει τα ηνία της επιχείρησης, έκανε το μεγάλο άνοιγμα στις λευκές συσκευές, εμπλουτίζοντας την προιοντική γκάμα με κουζίνες, ψυγεία, πλυντήρια, κλιματιστικά κλπ.
Προς αυτή την κατεύθυνση εξασφάλισε την αντιπροσώπευση γερών ονομάτων της διεθνούς αγοράς, όπως Haier, Hisense, Telefunken.
Tελευταία, αλλά σημαντική προσθήκη, ο όμιλος Gorenje με ηγετική θέση πανευρωπαϊκά στην παραγωγή λευκών συσκευών. Tο αν αυτές οι κινήσεις θα αποδειχθούν αρκετές για την αναστροφή της καθοδικής πορείας μένει να φανεί.