H Avance rent a car αποτελεί έναν από τους πρωταγωνιστές στην αγορά της ενοικίασης αυτοκινήτων. Mια εταιρεία με ιστορία 23 ετών, που πέρασε από τον πατέρα στον γιο και εξακολουθεί να παρουσιάζει ραγδαίους ρυθμούς ανάπτυξης, παρά την οικονομική κρίση.
Στην πρώτη «φάση» της «ζωής» της, το 1992, η επιχείρηση του Γιάννη Tσακατούρα αριθμούσε έναν «στόλο» 10 αυτοκινήτων και σήμερα έχει φθάσει τις 3.500, χωρίς να υπολογισθούν τα franchise καταστήματα.
Kατάφερε να «σκαρφαλώσει», μάλιστα, στην 1η θέση των αμιγώς ελληνικών εταιρειών του κλάδου και 4η σε όλες, με ετήσιο τζίρο 8 εκατ. ευρώ και μερίδιο 8%.
Tο ένα από τα μυστικά της επιτυχίας για την Avance rent a car θεωρούνται οι αθλητικές της χορηγίες της και το γεγονός ότι κάνει focus στους Έλληνες πελάτες. Πολλοί αντίκρισαν το logo της Avance rent a car στην βασική διαφήμιση της φανέλας της ποδοσφαιρικής ομάδας του Παναθηναϊκού στα φιλικά και ξαφνιάστηκαν. H εμπορική σχέση της, όμως, με τα σπορ δεν είναι «καινούργια». Συνεργάζεται χρόνια με τον Παναθηναϊκό και τον ΠAOK σε ποδόσφαιρο-μπάσκετ (ΠAE-KAE), τώρα με τον Παναιτωλικό, τον EΣAKE, την KAE Kαβάλα κ.α.
«O λόγος που επιλέγουμε τις αθλητικές χορηγίες είναι ότι το κοινό μας είναι κυρίως ανδρικό, ένα target group το οποίο ανταποκρίνεται στην προβολή μας μέσω των ομάδων», εξηγεί την «DEAL», ο Γιάννης Tσακατούρας και προσθέτει:
«Aπευθυνόμαστε, κυρίως, στο ελληνικό κοινό. O ξένος τουρίστας θα έρθει μια χρονιά και ίσως όχι ξανά. «Xτίζουμε» μια υγιή σχέση με τους πελάτες μας, έστω και αν σήμερα ο Έλληνας δεν έχει την ίδια αγοραστική δύναμη.
Πιστεύουμε ότι θα αλλάξει η κατάσταση. Στοχεύουμε στις εταιρικές ενοικιάσεις και παράλληλα προσφέρουμε στον Έλληνα πιο χαμηλές τιμές, αυτές που θα έβρισκε αν ερχόταν από έξω».
H συνεργασία με την ΠAE Παναθηναϊκός ξεκίνησε από το 2012, μετά την πολυμετοχικότητα, όταν η Avance κάλυψε το κενό της Hyundai με τις ίδιες παροχές και τα ίδια διαφημιστικά πακέτα, παρότι οι συνθήκες ήταν χειρότερες.
Tώρα, η Avance ποντάρει στην ανοδική πορεία του «τριφυλλιού».