Σημαντική αύξηση σημείωσαν τα κέρδη της αμερικανικής εφημερίδας New York Times κατά τη διάρκεια του β’ τριμήνου του 2015.
Χάρη στη μείωση των δαπανών και την αύξηση των διαφημιστικών εσόδων, τα κέρδη ενισχύθηκαν στα 16,4 εκατ. δολάρια έναντι 9,2 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014.
Παράλληλα, οι πωλήσεις των New York Times ανήλθαν σε 382,9 εκατ. δολάρια, μειωμένες κατά 388,7 εκατ. δολάρια. Τα λειτουργικά κόστη μειώθηκαν κατά 4,9% και ανήλθαν σε 344,8 εκατομμύρια δολάρια.
Τα έσοδα της εταιρείας από τις κυκλοφορίες αυξήθηκαν ελαφρώς, βοηθούμενα από την αύξηση 13,8% των εσόδων από τις συνδρομές σε ψηφιακά προϊόντα.