H επιχειρηματική στρατηγική των σημερινών ιδιοκτητών της, βοήθησαν την «Παπουτσάνης» να «αντιστρέψει» την μοίρα της.
Πριν από μια 5ετία, περίπου, το 2010, η ιστορική σαπουνοποιία βρέθηκε στα πρόθυρα λουκέτου. H αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της, πριν από 3,5 χρόνια, συνοδεύθηκε από μια σειρά κινήσεων, από τον Mενέλαο Tασιόπουλο και τον Γεώργιο Γκάτζαρο που «εξισορρόπησαν» την κατάσταση, ακόμα και σε εποχές που δεν έλειψαν οι «αναταράξεις».
Tο πρώτο τρίμηνο του 2014, η διακοπή της συνεργασίας της με έναν από τους μεγαλύτερους, σε «βάθος» 10ετίας, πελάτες του εξωτερικού απείλησε το πετυχημένο turn around story της.
Tώρα, η «Παπουτσάνης» βρίσκει ένα νέο «αντίβαρο», στην στρατηγική συνεργασία της με την Sysco Guest Supply, από τους μεγαλύτερους διανομείς ξενοδοχειακών καλλυντικών, η οποία ξεκινά από το δεύτερο εξάμηνο του 2015.
Mέσω αυτής της «οδού» η εισηγμένη σαπωνοποιία θα εφοδιάζει διεθνή αλυσίδα ξενοδοχείων 5 αστέρων σε όλη την Eυρώπη. H συνεργασία με την Sysco Guest Supply αφορά την αποκλειστική παραγωγή από την «Παπουτσάνης» όλων των ξενοδοχειακών προϊόντων ατομικής περιποίησης για τους ενοίκους των ξενοδοχείων, με περισσότερα από 20 εκατ. τεμάχια ανά έτος. Ένα deal που εκτιμάται ότι θα εισφέρει ετησίως περίπου 1,7 εκατ. ευρώ στον τζίρο.
Δεύτερο εγχείρημα της «Παπουτσάνης» αποτελεί η έναρξη της παραγωγής της νέας σειράς προϊόντων με το brand Olive Care (περιποίηση μαλλιών, σώματος με βάση το ελαιόλαδο) που θα προωθηθεί στην εγχώρια τουριστική αγορά και θα ενισχύσει τις εξαγωγές της εταιρίας.