Στα 1,4 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (ΕΑΤΑΜ) της Ελινόιλ ΑΕ, την οικονομική χρήση 2010 έναντι 4,7 εκατ. ευρώ. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών, στη χρήση 2010, διαμορφώθηκε στα 832,1 εκατ. ευρώ έναντι 659,5 εκατ. ευρώ, το εννεάμηνο του 2009, καταγράφοντας αύξηση κατά 26% περίπου. H αύξηση αυτή οφείλεται αποκλειστικά στην αύξηση της τιμής των καυσίμων, λόγω ΕΦΚ και διεθνών τιμών αργού πετρελαίου, αφού ο όγκος πωλήσεων της μητρικής Ελινόιλ σημείωσε μείωση της τάξεως του 7%. Η μείωση του όγκου των πωλήσεων είναι ασφαλώς αποτέλεσμα της μείωσης της ζήτησης για καύσιμα στο σύνολο της αγοράς, η οποία έφτασε το 11%.
Τα μικτά κέρδη του ομίλου ανήλθαν στα 46,6 εκατ. ευρώ έναντι 51 εκατ. ευρώ, το 2009, μειωμένα κατά 8%. Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA), του ομίλου υποχώρησαν κατά 34% και ανήλθαν στα 7,6 εκατ. ευρώ έναντι 11,5 εκατ. ευρώ. Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων του ομίλου (EBT) ανήλθαν στα 2,5 εκατ. ευρώ έναντι 6,3 εκατ. ευρώ.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία διεύρυνε το δίκτυο των πρατηρίων της, το οποίο ενισχύθηκε συνολικά με την προσθήκη 41 νέων πρατηρίων, ενώ απομακρύνθηκαν άλλα 34, την ίδια περίοδο, (καθαρή αύξηση 7 πρατήρια), ώστε το δίκτυο της εταιρείας να αριθμεί πλέον 580 πρατήρια, πανελλαδικά. Επιπλέον, αύξησε το μερίδιό της στην εσωτερική αγορά καυσίμων στο 7,2% από 6,9%, το 2009.
Όσον αφορά τις προοπτικές, είναι γεγονός ότι όλες οι ενδείξεις συνηγορούν στο ότι το 2011 θα είναι ένα ακόμη πολύ δύσκολο έτος τόσο για την εθνική οικονομία όσο και για την αγορά πετρελαιοειδών, αφού η ζήτηση για καύσιμα αναμένεται να μειωθεί περαιτέρω. Επιπλέον, οι συνθήκες, που επέφεραν σημαντική έλλειψη ρευστότητας στην αγορά το 2010, αναμένεται να υφίστανται και το 2011, πιθανώς και σε μεγαλύτερη ένταση. Αυτό ενδέχεται να οδηγήσει στο κλείσιμο και άλλων πρατηρίων, αλλά και σε συνενώσεις δυνάμεων στο επίπεδο των εταιρειών εμπορίας. Μέσα σε αυτό το δυσοίωνο επιχειρησιακό περιβάλλον, στόχος της Ελινόιλ είναι να ενισχύσει ακόμη περισσότερο το μερίδιό της στην αγορά και παράλληλα, να επικεντρωθεί σε κινήσεις περιορισμού του κόστους λειτουργίας σε όλα τα επίπεδα, προκειμένου να βρίσκεται σε θέση ισχύος, ώστε να επωφεληθεί των όποιων εξελίξεων προκαλέσει η κρίση στην αγορά των πετρελαιοειδών.