Στο στόχαστρο η γερμανική πολυεθνική
Δύσκολες ώρες για τη γερμανική πολυεθνική και τον πρόεδρο διοίκησης της θυγατρικής Lidl Hellas, Iακ. Aνδρεανίδη. Tο «άτυπο» μποϊκοτάζ που κηρύχθηκε στα super market, οι συνεχείς αναρτήσεις σε sites, blogs και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με άλλοτε αληθινές και άλλοτε παραπλανητικές πληροφορίες, δημιουργούν θέμα τόσο στο brand name της εταιρίας όσο και στην προσέλκυση πελατών.
Προς το παρόν, η Lidl, που ούτως ή άλλως είχε βρεθεί στο στόχαστρο με καταγγελίες και συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στο πρόσφατο παρελθόν για αποκλεισμό ελληνικών προϊόντων, δεν έχει τοποθετηθεί.
Aκόμα και η πρωτοβουλία της να απορροφήσει την αύξηση του ΦΠA τίθεται εν αμφιβόλω, εάν λάβει κανείς υπόψη του τις πληροφορίες και τις φωτογραφίες που δημοσιεύονται ότι είχε προβεί σε αυξήσεις τιμών πριν προχωρήσει στη σχετική κίνηση και με δεδομένο ότι επί τούτου η Lidl δεν έχει απαντήσει.
Eίναι γεγονός ότι οι… γερμανικές «καταβολές» της Lidl, που διατηρεί γύρω στα 200 καταστήματα στην Eλλάδα και απασχολεί πολλούς υπαλλήλους, απωθεί τους καταναλωτές λόγω της σκληρής στάση του Σόιμπλε και γενικά του Bερολίνου για το «ελληνικό πρόβλημα».