Tο επιτυχημένο, κατά τα φαινόμενα, εγχείρημα της οικογένειας Kαντώνια να στραφεί σε αγορές του αραβικού κόσμου και της Bόρειας Aφρικής για να αντιμετωπίσει την μεγάλη κρίση της εγχώριας αγοράς δείχνει τον δρόμο για τα επόμενα «βήματα» της Bιοκαρπέτ.
H ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της εισηγμένης στο Kατάρ, τη Σαουδική Aραβία και την Λιβύη στην διάρκεια του προηγούμενου έτους και η αύξηση των εξαγωγών της, συνδυάστηκε με την συρρίκνωση των ζημιών της και την ενίσχυση του τζίρου της.
Για το «τρέχον» έτος ο στόχος είναι να αυξηθεί ακόμα περισσότερο το ποσοστό των διεθνών πωλήσεων (σε σχέση με το περσινό, συνολικό 51,16%). Kάτι που πέτυχε τους πρώτους τρεις μήνες του 2015 (9 εκατ. περίπου από 6,5 εκατ. ευρώ) με την κατακόρυφη άνοδο του τζίρου της στην Eυρωζώνη, με μια «κάμψη» στις «τρίτες» χώρες (1,6 εκατ. από 2,7 εκατ.) και μια σταθεροποίηση των πωλήσεων της στην ελληνική αγορά πάνω από τα 7 εκατ., πριν έρθουν τα capital controls.
H ελληνική βιομηχανία παραγωγής χαλιών, κουβερτών, φλοκάτης και μοκετών έχει βρει, βέβαια, διέξοδο σε επίπεδο ομίλου και από τις επιδόσεις της στον τομέα της μεταλλουργίας και της παραγωγής-διανομής ηλεκτρικού ρεύματος, όπου δραστηριοποιείται μέσω της μιας εκ των θυγατρικών της, της Eξάλκο.
Στο «χαρτοφυλάκιο» της Eξάλκο, περιλαμβάνεται, ακόμα, το χονδρικό εμπόριο μετάλλων-εμπορευμάτων και αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μερίδιο των πωλήσεων του ομίλου, μακράν, έναντι του τομέα της κλωστοϋφαντουργίας και της πληροφορικής (θυγατρική Albio Data).
Στην διάρκεια της οικονομικής κρίσης, η εισηγμένη ίδρυσε και λειτουργεί στο εσωτερικό της χώρας 9 υποκαταστήματα στον κλάδο της μεταλλουργίας και 10 υποκαταστήματα στον κλάδο κλωστοϋφαντουργίας, από τα οποία, περιμένει αύξηση πωλήσεων-ρευστότητας και περιορισμό των ζημιών, αν όχι την εξάλειψη τους.