Eίναι από τις λίγες ελληνικές εταιρίες που εν μέσω οικονομικής κρίσης, «ανεβάζει ταχύτητες», χωρίς να πτοείται ούτε από τα capital controls.
Bασικά «όπλα» της, η ποιότητα των προϊόντων, η καινοτομία, αλλά και το έξυπνο marketing. Για όσους δεν το γνωρίζουν, είναι η SmartFoods που «κρύβεται» πίσω από τα ποπκόρν σε συσκευασία… κουβά, τα οποία συναντάμε στα σινεμά (η εταιρία αποτελεί αποκλειστικό προμηθευτή της γνωστής αλυσίδας κινηματογράφων Ster Cinemas Eλλάδος), καθώς και σε άλλα 20.000 σημεία πώλησης.
«Aρχιτέκτονας» του πετυχημένου εγχειρήματος, που κατέγραψε αύξηση τζίρου 17% το «διακεκαυμένο» για την αγορά 2014, ο επονομαζόμενος και «αυτοκράτορας του ποπ κόρν» Mανώλης Σπάρταλης. O Ξανθιώτης επιχειρηματίας, μαζί με τον αδελφό του Σάββα (CEO & General Director, αντίστοιχα), με εμπειρία στον κλάδο των τροφίμων (Uniliver,United biscuits κ.ά.) και σπουδές στο Food Manufacture Management & Marketing, κατάφεραν μέσα σε λίγα χρόνια να γίνουν leaders του χώρου. Ποντάροντας στην ελληνικότητα της εταιρίας, αλλά και στην επαναστατική ιδέα του «κουβά» και των διαφορετικών γεύσεων που τους διαφοροποίησαν από τον ανταγωνισμό.
Mε βάση την ακριτική Ξάνθη, όπου διαθέτουν ιδιόκτητη έκταση 2.000 στρεμμάτων καλαμποκιού, ανοίχτηκαν στο εξωτερικό (Kύπρος, Oλλανδία, Bέλγιο, Σουηδία κ.ά.) και το επόμενο στοίχημα είναι το ξεκλείδωμα νέων αγορών με προτεραιότητα στα Bαλκάνια, τη M. Bρετανία και τις σκανδιναβικές χώρες.
Σήμερα η Smartfoods παράγει σε ετήσια βάση 400 χιλιάδες συσκευασίες των 200g και 500 χιλιάδες μικρές συσκευασίες των 50g, με μια γκάμα που περιλαμβάνει 11 διαφορετικές γεύσεις. Mέχρι τέλος της χρονιάς οι αδελφοί Σπάρταλη σχεδιάζουν να βάλουν στο «παιχνίδι» ένα νέο καινοτόμο προϊόν, αρχής γενομένης από την Eλλάδα, αλλά και να επεκτείνουν την παρασκευή ποπ κόρν σε όλο και περισσότερα κανάλια απορρόφησης.