«Μαζεύει» ακίνητα της Aldi και μερίδια αγοράς.
«Η αλυσίδα μετρά στο δίκτυό της 38 καταστήματα χονδρικής Cash & Carry και 48 λιανικής MyMarket».
Η κρίση «γεννά» ευκαιρίες και ο κλάδος των σούπερ μάρκετ λόγω του αδυσώπητου ανταγωνισμού προσφέρει «πεδίο λαμπρό» για περαιτέρω επεκτάσεις των αλυσίδων.
Ακίνητα της Aldi, τα οποία από την πρώτη στιγμή της απόφασης αποχώρησης της γερμανικής αλυσίδας από την Ελλάδα, έμειναν «ορφανά», αφού έβαλαν λουκέτο «αναζητούσαν» αγοραστές. Φαίνεται πως για δύο από αυτά, στα Φάρσαλα και στο Πόρτο Χέλι βρέθηκε στο πρόσωπο του κ. Παντελιάδη των σούπερ μάρκετ ΜΕΤΡΟ.
Το πρώτο μάλιστα, είχε κλείσει επειδή δεν μπόρεσε να «αντισταθεί» στον ανταγωνισμό των Lidl που βρισκόταν μερικά μέτρα μακριά του. Ωστόσο, η MyMarket δεν είναι ευθέως ανταγωνιστική της γερμανικής εταιρείας, η οποία έχει αποσπάσει μερίδιο αγοράς κοντά στο 15%, παρόλο που υφίστανται προϊοντικές κατηγορίες, στις οποίες η Lidl αποσπά σημαντικά μερίδια σε σχέση με τις παραδοσιακές λιανεμπορικές αλυσίδες τροφίμων.
Οι συζητήσεις πάντως, ανάμεσα στον κ. Παντελιάδη και την διοίκηση της Aldi δεν περιορίζονται μόνο στα συγκεκριμένα δύο ακίνητα, αφού στην αγορά ακούγεται πως έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτηση και άλλων σημείων πώλησης, που θα συμβάλλουν στη διεύρυνση των μεριδίων αγοράς.
Γενικότερα, η ΜΕΤΡΟ επιλέγει να κινηθεί με επιθετική στρατηγική παρά την οικονομική κρίση, προκειμένου να εκμεταλλευτεί τις όποιες ευκαιρίες παρουσιάζονται. Στο πλαίσιο αυτό δρομολογεί τη λειτουργία και νέων καταστημάτων χονδρικής και λιανικής πώλησης, τα οποία αναμένεται να ανοίξουν τις πύλες τους μέσα στο 2011.
Τις προηγούμενες ημέρες μάλιστα άνοιξε ένα ακόμη κατάστημα χονδρικής στην Ελευσίνα, μια επένδυση ύψους 8 εκατ. ευρώ. Το κατάστημα έχει συνολική επιφάνεια 2.500 τ. μ. και έχει πρόσβαση τόσο από την εθνική οδό Αθηνών- Κορίνθου, όσο και από την Αττική Οδό. Γεγονός το οποίο, σύμφωνα με τον κ. Παντελιάδη, αποτελεί πόλο έλξης για τους καταναλωτές, αφού διευκολύνονται στην διέλευσή τους προς το σούπερ μάρκετ. Σήμερα το δίκτυο της εταιρείας αριθμεί 38 καταστήματα Cash & Carry και 48 καταστήματα λιανικής πώλησης MyMarket. Όσον αφορά στα οικονομικά αποτελέσματα της ΜΕΤΡΟ ΑΒΕΕ για το σύνολο του 2010, οι πωλήσεις ανήλθαν στα 676,6 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 16,8 εκατ. ευρώ.