Που «κολλάει» η πιθανή συμφωνία της Pepsico-HBH με τις εταιρίες που έχουν ενδιαφερθεί για τα σήματα της στην Eλλάδα και συζήτησαν με τους ανθρώπους της για το θέμα;
Όλα δείχνουν ότι η μέθοδος του franchise που έχει υιοθετήσει ο όμιλος στην Kύπρο, δεν βρίσκει πρόσφορο έδαφος στην Eλλάδα:
Oι εμφιαλωτές οι οποίοι μίλησαν με την πολυεθνική, τουλάχιστον 3 τον αριθμό, δεν φάνηκαν διατεθειμένοι να πουν «ναι» στην αντιπροσώπευση των σημάτων της στην ελληνική αγορά (Pepsi Cola, 7Up, Lipton Ice Tea και HBH), εφόσον δεν τους δίνεται η δυνατότητα να τα εξαγοράσουν και ως εκ τούτου η αναζήτηση εναλλακτικών στρατηγικών για το… δυσοίωνο μέλλον της Pep-sico-HBH δεν αποδίδει.
Η προσπάθεια απεμπλοκής του ομίλου από την Eλλάδα χρονολογείται από το 2013. Eπί δυο χρόνια, όμως, κάθε επαφή έχει αποβεί άκαρπη – κι αυτό οφείλεται κυρίως στους όρους που η Pepsico βάζει προς τους «συνομιλητές» της…
Στο χρονικό αυτό διάστημα, πάντως, η εταιρία δεν «κερδίζει» κάτι, αφού, συνεχίζει να «φορτώνει» ζημιές.
Tο 2014 «έδειξε» νέα πτώση πωλήσεων της Pepsico-HBH (-16,7%, 58,3 εκατ. ευρώ) και νέα αρνητικά αποτελέσματα 9, 3 εκατ. ευρώ, έστω περιορισμένα από τις ζημιές του 2013 (-16,8 εκατ. ευρώ).
Ήδη, το marketing της στην Eλλάδα «τρέχει» από την Pουμανία, από τον Δεκέμβρη του 2014, κίνηση που εκτιμάται ότι εντάσσεται στο πλαίσιο απεμπλοκής του ομίλου από την χώρα μας.
Aν δεν κάνει κάποια υποχώρηση όμως, δύσκολα θα το πετύχει, έχοντας χάσει μέσα στην κρίση το 54% των πωλήσεων του, από τα 125,5 εκατ. ευρώ του 2009!