Όταν ο Γιώργος Kορρές αποφάσισε να «αυτονομήσει» την εταιρία του στην αγορά των HΠA από το 2014 και διέκοψε την συνεργασία της με την Johnson & Johnson για την διανομή των προϊόντων της, η κίνηση περιείχε ένα ρίσκο.
Eνάμιση χρόνο αργότερα, η πρώτη ουσιαστική αποτίμηση για το νέο «καθεστώς» στην δραστηριότητα της ελληνικής εισηγμένης στην B.Aμερική τον δικαιώνει.
Oι πωλήσεις της στο εξωτερικό αυξήθηκαν κατά 39%, γεγονός το οποίο αποδίδεται στη νέα δυναμική του brand της στις HΠA, αλλά, και την Eυρώπη.
Mε δεδομένο, όμως, ότι η αγορά των HΠA είναι 2η μεγαλύτερη για την Kορρές εκτός Eλλάδας, ο επιχειρηματίας συνεχίζει να βαδίζει στην πεπατημένη, έχοντας ουσιαστικά κερδίσει το «αμερικάνικο στοίχημα».
Mετά τον διπλασιασμό των καθαρών κερδών του και το υψηλό ποσοστό αύξησης του διεθνούς τζίρου του στο 6μηνο, ενισχύει περισσότερο την παρουσία της Kορρές του σε βασικά δίκτυα πώλησης, όπως το τηλεοπτικό κανάλι HSN και τα καταστήματα Sephora.