Το νέο σεντάν, το οποίο ουσιαστικά αντικαθιστά τόσο το 407, όσο και το 607 θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από τις αρχές του επόμενου μήνα. Αρχικά, θα διατίθεται μόνο μπερλίνα, ενώ αργότερα θα δούμε στη χώρα μας και τη station έκδοση.
Εφοδιασμένο με όλα τα τελευταία τεχνολογικά καλούδια και αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού, το 508 θα διατίθεται με κινητήρες βενζίνης, αλλά και πετρελαίου.
Στην πρώτη περίπτωση που έχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, θα υφίστανται δύο επιλογές. Η πρώτη είναι με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.600 κ.εκ. και απόδοσης 120 ίππων, ενώ η δεύτερη είναι ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 156 ίππων που εφοδιάζει αρκετά από τα μοντέλα του γκρουπ.
Αξίζει να σημειώσουμε, ότι θα υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Όμως, ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι στην περίπτωση του ατμοσφαιρικού κινητήρα, το 508 θα εφοδιάζεται αποκλειστικά με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Η κορυφαία έκδοση του 508, με τον κωδικό «GT» εκτός από το γεγονός ότι διαθέτει διαφορετική εμπρός ανάρτηση με διπλά τριγωνικά ψαλίδια, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες εκδόσεις που κάνουν χρήση γονάτων McPherson, θα εφοδιάζεται με τον νέο πετρελαιοκινητήρα των 2,2 λίτρων, με τον κωδικό HDi FAP, απόδοσης 204 ίππων. Όπως αναφέραμε και παραπάνω, το νέο Peugeot 508 θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές Μαϊου, ενώ ακόμα δεν έχουν γνωστοποιηθεί οι τιμές πώλησης. Κάτι που αναμένεται να γίνει μετά το Πάσχα.