Προϋπόθεση για κάθε πετυχημένο concept αποτελεί το κατάλληλο timing. Από αυτή την άποψη για το νέο «βήμα» της DDB ΝΑ Ευρώπης δεν θα μπορούσε να βρεθεί καταλληλότερος χρόνος, ούτε και καταλληλότερος τόπος. Την ώρα που η εγχώρια αγορά ασφυκτιά εγκλωβισμένη στο θανατηφόρο σπιράλ της ύφεσης, το «πόδι» του αμερικανικού διαφημιστικού κολοσσού πλασάρει ένα «σύντομο δρόμο» προς την εξωστρέφεια. Τη μοναδική, πλέον, διέξοδο για χιλιάδες ελληνικές επιχειρήσεις. Η συνταγή είναι έξυπνη γιατί κεφαλαιοποιεί την συσωρρευμένη εμπειρία και γνώση 21 χρόνων σε 21 χώρες της ευρύτερης περιοχής, στην υπηρεσία “First Time Right”, που «υπόσχεται» άνοιγμα ξένων αγορών χωρίς πειραματισμούς. Κάτι πολύ παραπάνω, δηλαδή, από μια διαφημιστική υποστήριξη.
Στην DDB South Eastern Europe «τρέχει ελληνικό αίμα». Όχι μόνο λόγω έδρας, αλλά γιατί ουσιαστικά πίσω από το όλο εγχείρημα βρίσκεται η οικογένεια Παπαπολύζου της Olympic Advertising, με διαδρομή στο χώρο από το 1958. Το «φλέρτ» Olympic-DDB Needham ξεκίνησε το 1986 και το1989 εξελίχθηκε σε «γάμο». Και δεδομένων των συνθηκών στην ελληνική διαφημιστική αγορά, η DDB A.E. δεν τα πάει καθόλου άσχημα, καθώς πέρυσι έκανε τζίρο 23,3 εκατ. από 20,7 εκατ. το 2013.
Από το 1993 ο σημερινός πρόεδρος της DDB Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Χρήστος Παπαπολύζος ανέλαβε να «τρέξει» το brand σε μια μεγάλη γεωγραφική περιοχή από την Κύπρο, μέχρι το Ταλλίν της Εσθονίας. Συνολικά 22 χώρες (Ελλάδα, Κύπρος, Ρουμανία, Βουλγαρία, Μολδαβία, Αλβανία, FYROM, Μαυροβούνιο, Κροατία, Σερβία, Σλοβενία, Αζερμπαϊτζάν, Γεωργία, Αρμενία, Καζακστάν, Ουκρανία, Λευκορωσία, Λετονία, Λιθουανία, Εσθονία, Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Κόσοβο), με πάνω από 150 εκ. κατοίκους. Τελευταία, αλλά σημαντική «προσθήκη» το Ιράν, όπου ο Έλληνας μάνατζερ ανέλαβε την επιχείρηση «εισόδου» και ανάπτυξης της φίρμας.
Ο ίδιος έχει συνοψίσει την εμπειρία του σε κάποιες χρήσιμες συμβουλές προς «ναυτιλλομένους»: «Υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες για τους Έλληνες στην ευρύτερη περιοχή, αλλά απαιτείται δέσμευση και προσπάθεια.. Το «εύκολο χρήμα» στα Βαλκάνια είναι πλέον παρελθόν», «στην προσπάθεια για επιτυχία εκτός συνόρων, έχουμε ως εργαλεία, τις ευέλικτες μορφές εργασίας, τα χαμηλά κόστη μισθοδοσίας και ενέργειας, αλλά και τη συνειδητοποίηση των εκεί κυβερνήσεων ότι μόνον η επιχειρηματικότητα μπορεί να φέρει ανάπτυξη».