Διεύρυνση ζημιών και ενίσχυση πωλήσεων εμφάνισε η Sato κατά το εννεάμηνο του 2015.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, κατά το εννεάμηνο του 2015 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, οι πωλήσεις της εταιρείας Sato παρουσίασαν αύξηση κατά 12,2%.
Το brand Εntos παρουσίασε αύξηση πωλήσεων η οποία ανήλθε σε 20,6%. Για το brand Sato και για το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις σε εταιρικούς πελάτες παρουσιάζουν αύξηση της τάξεως του 12,8%.
Τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας και διάθεσης μειώθηκαν περαιτέρω κατά 989 χιλ. ευρώ ή κατά 20,1% και ανήλθαν σε 3,936 εκατ. ευρώ έναντι 4,925 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2014.
Η Εταιρεία σημείωσε ζημίες μετά φόρων -3,423 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών -1,742 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα 2014. Η μεταβολή αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι το α’ εξάμηνο 2015 η εταιρεία προέβη στην αποεπένδυση καταστήματος στην Θεσσαλονίκη σημειώνοντας επιπλέον ζημία 1,489 εκατ. ευρώ.
Ο δείκτης EBITDA για τη περίοδο εννεαμήνου 2015 ανήλθε σε -1,649 εκατ. ευρώ έναντι αρνητικό -915 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2014.
Σημειώνεται πως η εταιρεία με σαφή προσανατολισμό συνεχίζει να υλοποιεί το πρόγραμμα εξυγίανσης όπως αυτό επικυρώθηκε από το Π.Π.Α. και την απόφαση 650/2013.
Η διοίκηση της εταιρείας Sato έχει προβεί περαιτέρω στις κάτωθι ενέργειες:
– Ενίσχυσε τα καταστήματά της με επαρκή και νέο εμπόρευμα προς πώληση.
– Η Εταιρεία συνεχίζει την δυναμική διείσδυση στην κατηγορία του παιδικού επίπλου αποσπώντας σημαντικό μερίδιο αγοράς.
– Επίσης συνεχίζεται δυναμικά και το 2015 η ενίσχυση των πωλήσεων με την υλοποίηση του σχεδίου ανάπτυξης καταστημάτων αντιπροσώπων πανελλαδικά και ήδη το 1ο 9μήνο 2015 άνοιξαν τρία νέα καταστήματα ΕΝΤΟΣ ενώ αναμένεται να ανοίξουν επιπλέον πέντε μέχρι τέλος του έτους.
– Αναπτύσσει καινοτόμα προϊόντα τα οποία παράγονται στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στην Θεσσαλονίκη με απώτερο στόχο την ανάπτυξη των πωλήσεων στην Β2Β αγορά σε Ελλάδα & Εξωτερικό.