Οι επενδύσεις όχι μόνο δημιουργούν τα κατάλληλα «αναχώματα» για τον Κωτσόβολο, -που έκλεισε 65 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά-, μέσα στην κρίση και τα capital controls, αλλά, ταυτόχρονα ,διατηρούν τον leader του κλάδου των ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών στην κορυφή με …αυξανόμενη διαφορά από τους ανταγωνιστές του.
Το «αντίκρισμα» των 5 εκατ. ευρώ που περιλαμβάνει ετησίως το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, όπως το σχεδιάζει ο αντιπρόεδρος και CEO Ανδρέας Αθανασόπουλος, είναι αφενός η επαναφορά της στην κερδοφορία (με αύξηση μικτού κέρδους κατά 1,2%) και αφετέρου η αύξηση πωλήσεων (12%) και μεριδίων (+ 25%, από 24% με τον βασικό ανταγωνιστή μόλις στο 11%-12%). Στο πλαίσιο των επενδύσεων, η θυγατρική της βρετανικής Dixons Carphone θέτει ως στόχο την ανακαίνιση όλων των καταστημάτων της στα νέα πρότυπα της μητρικής, όπως ήδη συνέβη με περισσότερα από 35 εξ’ αυτών.