NAYΛOI ΠANΩ AΠO THN AΞIA TOY ΠΛOIOY
Ένα ιδιαίτερα προσοδοφόρο deal υπέγραψε ο νεαρός εφοπλιστής Λέων Πατίτσας και είναι από αυτά τα οποία ξεχωρίζουν στην ναυτιλιακή αγορά. O επικεφαλής της Atlas Maritime «κλείδωσε» το ακριβότερο πλοίο του στόλου του («Atlas Voyager») σε νέο 5ετές ναυλοσύμφωνο με την P66, το οποίο αναμένεται να αποφέρει 41 εκατ. δολάρια (ή 22.750 δολ. ανά ημέρα).
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το χωρητικότητας 115,000-dwt τάνκερ (που «χτίσθηκε» το 2003 και αγοράσθηκε το 2007) κόστισε προ κρίσης στην Atlas Maritime, στο αποκορύφωμα της αγοράς, 70,5 εκατ. δολ.
Xαρακτηριστικό είναι ότι η ναυτιλιακή πούλησε, φέτος τον Mάιο, το «αδελφό» πλοίο «Texas Star» μόλις 27, 9 εκατ. δολ.
H P66, μάλιστα, είχε ναυλώσει το δεξαμενόπλοιο του Πατίτσα σε πολύ χαμηλότερη τιμή, με βάση το παλαιό συμβόλαιο και όπως εκτιμούν οι αναλυτές ανήκει στους εφοπλιστές οι οποίοι, αξιοποιούν το timing μιας ισχυρής αγοράς στην μεταφορά του αργού πετρελαίου!