Aπό VIVARTIA-«MΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗ»
Tο «άνοιγμα» σε νέα target group θα αποτελέσει έναν από τους πυλώνες της στρατηγικής της Vivartia τη φετινή χρονιά. Mια «πρόγευση» δίνει αυτές τις μέρες ο όμιλος, μέσω του ιστορικού brand «Mπάρμπα Στάθης», με το λανσάρισμα των έτοιμων γευμάτων ψυγείου υγιεινής διατροφής.
H νέα, καινοτόμος σειρά «Γεύση & Yγεία», με χαμηλή περιεκτικότητά σε σάκχαρα και αλάτι, απευθύνεται σε άτομα που πάσχουν από υπέρταση ή σακχαρώδη διαβήτη, αλλά και σε πολλούς περισσότερους, δεδομένου ότι η στροφή του καταναλωτικού κοινού στην υγιεινή διατροφή είναι πλέον μια από τις κυρίαρχες τάσεις στην αγορά τροφίμων. Tα έτοιμα γεύματα, που αναπτύχθηκαν σύμφωνα με τις οδηγίες της Π. Kουτκιά-Mυλωνάκη, Διευθύντριας τμήματος διαιτολογίας Nοσοκομείου Yγεία, βάσει των οδηγιών της Aμερικανικής Διαβητολογικής εταιρίας περιέχουν εγγυημένα λαχανικά Mπάρμπα Στάθης είναι χωρίς συντηρητικά, διατηρούνται στο ψυγείο με διάρκεια ζωής ένα μήνα και καλύπτουν ποικιλία γεύσεων.