Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προτίθεται να προχωρήσει στη συνολική επανεκτίμηση του πλέγματος των δρομολογίων μεταξύ Πάτρας-Πύργου, επιδιώκοντας την όσο το δυνατό στενότερη συνεργασία της με τους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης της περιοχής.
Αυτό αναφέρει ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Σπύρος Βούγιας, σε έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή, μετά από ερώτηση της βουλευτού του ΠΑΣΟΚ, Μαρίας Κυριακοπούλου, για την αναγκαιότητα επέκτασης του προαστιακού. Η συνεργασία αυτή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τους φορείς της περιοχής και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, όπως τονίζει ο υφυπουργός, θα πρέπει να συμβάλει στη βελτίωση της οικονομικής αποτελεσματικότητας των δρομολογίων που θα επιλεγούν να επανακυκλοφορήσουν, έτσι ώστε αυτά να είναι βιώσιμα, προκειμένου να θεωρηθούν ως «Υποχρεώσεις Δημόσιας Υπηρεσίας», βάσει του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου.
Σχετικά με την επέκταση της σιδηροδρομικής σύνδεσης πέραν του Ρίου, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε συνεργασία με τον ΟΣΕ, εξετάζει τη δρομολόγηση αμαξοστοιχιών προς τους σταθμούς Αγίου Βασιλείου και Ψαθόπυργου, μόνο κατά την καλοκαιρινή περίοδο, με ενδιάμεση στάση στα Βερναδέικα, αναφέρεται επίσης στο έγγραφο του κ. Βούγια.
Σχετικά με το θέμα της αξιοποίησης του παλαιού διατηρητέου σταθμού Αγίου Διονυσίου, έργο του 19ου αιώνα, του αρχιτέκτονα Τσίλερ, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΟΣΕ Νίκος Ιωαννίδης, κατά την επίσκεψή του στην Πάτρα, κάλεσε μέσω των τοπικών μέσων ενημέρωσης, τους τοπικούς φορείς (Δήμο, Περιφέρεια, Επιμελητήρια) ή όποιον άλλο ενδιαφέρεται, να υποβάλουν πρόταση για την αξιοποίηση του ακινήτου.
Όπως αναφέρει όμως ο υφυπουργός Υποδομών, μέχρι σήμερα, δύο μήνες μετά, δεν έχει υποβληθεί καμία πρόταση για αξιοποίηση του ακινήτου στη ΓΑΙΟΣΕ. Στόχος της ΓΑΙΟΣΕ, πάντως, είναι η αξιοποίηση του σταθμού μέσω της ανάπτυξης χρήσεων που θα συμβάλλουν στην αναβάθμιση της πόλης, λαμβάνοντας υπόψη τις θέσεις των τοπικών αρχών, με παράλληλη υλοποίηση των έργων μέσω της κινητοποίησης ιδιωτικών κεφαλαίων.
Η κ. Κυριακοπούλου είχε ζητήσει από το υπουργείο να την ενημερώσει, ποιες είναι οι προθέσεις του για την επέκταση του προαστιακού από την Πάτρα στην Κάτω Αχαΐα, και την προοπτική μελλοντικής επέκτασης της σύνδεσης προς Νότο στην περιοχή Καλογριάς, μέσω σταθμού Λάππα, και παραπέρα με το αεροδρόμιο του Αράξου, επίσης μέσω σταθμού Λάππα. Η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ ρωτούσε και για την επέκταση από την Πάτρα προς τον Ψαθόπυργο και αργότερα μέχρι το Αίγιο.