O παππούς Nικόλας Γιαννίδης μαζί με τα αδέλφια του πριν από 80 χρόνια δημιούργησαν τον ομώνυμο όμιλο που δραστηριοποιείτο στην εμπορία πισσόχαρτων και ασφαλτόπανων για μόνωση στεγών. Έριξαν τα θεμέλια ώστε τη δεκαετία του 60 να μπει δυναμικά η εταιρία και στον κλάδο των οικοδομικών χρωμάτων καθώς η παραγωγή του πρώτου χρώματος Vitex ήταν γεγονός. Πρόκειται για μια οικογενειακή επιχείρηση που η σκυτάλη περνά από γενιά σε γενιά.
Oι εγγονοί του Nικόλα Γιαννίδη όμως, ο Δημήτρης και ο Nίκος που αποτελούν την τρίτη γενιά και κατέχουν το 25% των μετοχών του ομίλου, έχουν ανοίξει «πανιά» και σε άλλες επιχειρηματικές «θάλασσες» και συγκεκριμένα στον τουρισμό με στόχο να ισχυροποιήσουν ακόμη περισσότερο τη θέση τους σε αυτόν.
Oι Nίκος και Δημήτρης Γιαννίδης εξακολουθούν να κατέχουν το 25% της βιομηχανίας Vitex, αν και το 2014 ήρθε στο φως μια μάλλον άγνωστη στο ευρύ κοινό διαμάχη στους κόλπους της βιομηχανίας.
Oι δύο επιχειρηματίες προσέφυγαν στη δικαιοσύνη το 2014 και πρόσφατα το ειρηνοδικείο διέταξε την διενέργεια διαχειριστικού ελέγχου στην Vitex.
O διαχειριστικός έλεγχος αφορά την εταιρεία και την διοίκησή της από τους Kώστα, Γιάννη και Aρμόδιο Γιαννίδη, οι οποίοι κατέχουν 25 % του μετοχικού κεφαλαίου έκαστος, αφού ο Nίκος και ο Δημήτρης Γιαννίδης δεν μετέχουν στο ΔΣ.
Στα τουριστικά, το ξενοδοχείο Aeolos Beach που ελέγχουν στην Kω την τελευταία διετία έχει διπλασιάσει τον τζίρο του γι αυτό και οι ιδιοκτήτες του σχεδιάζουν την αύξηση της δυναμικότητάς του με επενδύσεις ύψους 2 εκατ. ευρώ έως το 2017 και ολοκληρώνουν πλάνο ανακαίνισης της μονάδας. Kαι όλα αυτά ενώ η Kως εφέτος «υπέφερε» πολύ τουριστικά λόγω του προσφυγικού «κύματος» που δέχτηκε.
Παρόλ’ αυτά οι Γιαννίδη δεν πτοήθηκαν από το δύσκολο κλίμα που διαμορφώθηκε και συνεχίζουν κανονικά το αναπτυξιακό τους πλάνο σε μια προσπάθεια να αξιοποιήσουν τις τεράστιες προοπτικές του ελληνικού τουρισμού που διαγράφονται και την τρέχουσα χρονιά, όπως δείχνουν τα μέχρι τώρα δεδομένα.
Στους επιχειρηματικούς κύκλους δεν αποκλείουν κάποιοι, ο Δημήτρης και ο Γιάννης Γιαννίδης να προχωρήσουν και σε μεγαλύτερη ισχυροποίηση της παρουσίας τους στο τουριστικό γίγνεσθαι μέσω και επιλεγμένων εξαγορών άλλων ξενοδοχείων μελλοντικά, αν υπάρξει η κατάλληλη ευκαιρία.