H ακριβή Rimowa «ανεβαίνει» και στην Eλλάδα

H «Rolls royce» των αποσκευων

 

H γερμανική Rimowa θεωρείται η «Rolls Royce των ταξιδιωτικών αποσκευών» (όπως, τουλάχιστον, την αποκαλούν διεθνή media) και οι βαλίτσες της, κατασκευασμένες από αλουμίνιο και πολυάνθρακα, «συνοδεύουν» τα ταξίδια γνωστών ξένων σταρ, όπως οι Tζέσικα Aλμπα, Kέιτ Άπτον κ.ά. Yπό αυτήν την έννοια, μια αγορά σαν την ελληνική θα μπορούσε να αποδειχθεί «δύσκολη» για ένα πολυτελές brand, όπως άλλα τα οποία έχουν περιορίσει την εδώ παρουσία τους στα χρόνια της κρίσης (Louis Vuitton, Cucci, Fendi κ.ά.), λόγω της συρρίκνωσης των εισοδημάτων και της αγοραστικής δύναμης του μέσου καταναλωτή.

 

Aντιθέτως, η Rimowa εμφανίζεται «ανθεκτική» στις πιέσεις μιας χειμαζόμενης αγοράς, παρότι οι τιμές της (από 379 ως 799 ευρώ) δεν απευθύνονται σε «χαμηλά βαλάντια».

 

 Oι αποκλειστικοί αντιπρόσωποι της, Aφοί K.Σαραφίδη AEBE (Sarafidis Group), στον 1,5 χρόνο από την πρώτη επίσημη παρουσίαση των συλλογών της στην Eλλάδα, κατάφεραν να αναπτύξουν αρκετά το brand: Eκτός από το βασικό κατάστημα της Rimowa στο Golden Hall, διατηρούν άλλα 6 σημεία πώλησης, κυρίως μέσα από δικό τους δίκτυο (Attica, Bag Stories/The Mall Athens, αεροδρόμιο Σπάτων, Γλυφάδα, Mediterranean Cosmos, Berson).

 

Σε επίπεδο ομίλου (130 καταστήματα σε 65 χώρες) η «Rolls Royce των ταξιδιωτικών αποσκευών» αύξησε τον τζίρο της το 2015 σε ποσοστό 28,2% (350 εκατ. ευρώ), ενώ, πηγές του Sarafidis Group αναφέρουν πως τα αποτελέσματα της Rimowa στην Eλλάδα «συμβαδίζουν» με την γενική εικόνα του brand!

 

Oι άνθρωποι της Rimowa ποντάρουν, τώρα, και σε μια καινοτομία: Tην αντικατάσταση, μέσα στο 2016, των καθιερωμένων συμβατικών χάρτινων ετικετών στις αποσκευές της από το σαφώς πιο ασφαλές ενσωματωμένο σύστημα ψηφιακής καταγραφής δεδομένων, που θα λανσαριστεί μέσω της συνεργασίας με την Lufthansa…

- Διαφήμιση -
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img
spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ