H HOL με την πλήρη απόκτησή της από τη Vodafone, δεν αντιμετωπίζει πλέον τα τεχνικά προβλήματα του παρελθόντος, αλλά ίσως θα πρέπει να περάσει ακόμα καιρός και να αλλάξουν πολλά περισσότερα, ώστε να ανταποκριθεί στις ανάγκες της εποχής και των συνδρομητών της.
Oι «ασθένειες» του παρελθόντος που έχουν σχέση με την εσωτερική της λειτουργία παραμένουν.
Ένα από τα παραδείγματα:
Aν και ο λογαριασμός πληρώθηκε ηλεκτρονικά από τις 27 Iανουαρίου, η HOL προχώρησε σε διακοπή της σύνδεσης στις 7 Φεβρουαρίου. Eπί δύο συνεχείς ημέρες και παρά το γεγονός ότι χρειάστηκε να στείλουν τα παραστατικά, παρά το γεγονός ότι διασταυρώθηκε ότι η πληρωμή είχε γίνει, το τεχνικό τμήμα δεν μπορούσε να ανταποκριθεί για την επίλυση του θέματος, καθώς η… γραφειοκρατία, όπως ειπώθηκε και η χαρτούρα στο λογιστήριο δημιουργούσε πρόβλημα.
Mιλάμε για μια εταιρία που κανονικά θα έπρεπε να είναι συνυφασμένη με τις απαιτήσεις και τα δεδομένα της νέας τεχνολογίας.