Στη διείσδυση των ελληνικών προϊόντων σε νέες αγορές και δυναμικούς κλάδους όπως είναι οι τεχνολογίες και ο βιομηχανικός και ο ναυτιλιακός εξοπλισμός στοχεύει το πρόγραμμα δράσης του Enterprise Greece για την ενίσχυση των εξαγωγών το 2016.
Το πρόγραμμα του 2016, που παρουσίασε ο πρόεδρος του Οργανισμού κ. Χρ. Στάικος, περιλαμβάνει δράσεις που απευθύνονται σε νέες αγορές – στόχους, όπως είναι το Ιράν, η Νότια Κορέα και χώρες τις Κεντρικής Αφρικής, καθώς και νέους δυναμικούς κλάδους, όπως είναι οι νέες τεχνολογίες και ο βιομηχανικός και ναυτιλιακός εξοπλισμός.
Μάλιστα, οι συγκεκριμένοι κλάδοι συγκαταλέγονται στους τομείς αυτούς, που το Enterprise Greece αναπτύσσει συνδυασμένες δράσεις τόσο για την προώθηση των εξαγωγών όσο και για την προσέλκυση επενδύσεων.
Ο Οργανισμός θεωρεί απαραίτητη τη συνέργια αυτή, έτσι ώστε να υπάρχει μία ενιαία στρατηγική εξωστρέφειας για τις εξαγωγές και τις επενδύσεις, που αποτελούν βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της χώρας.
Διαχρονικά εργαλεία
Το πρόγραμμα δράσης για το εξωτερικό εμπόριο το 2016 περιλαμβάνει διαχρονικά εργαλεία προβολής και προώθησης των εξαγωγών, που χρησιμοποιεί ο Οργανισμός, αλλά παράλληλα εισάγει και νέα εργαλεία, αναλαμβάνοντας και νέες πρωτοβουλίες. Στην κατεύθυνση αυτή, το Enterprise Greece συνεχίζει και φέτος να οργανώνει τις Εθνικές Συμμετοχές σε Διεθνείς Εκθέσεις του εξωτερικού, και μάλιστα με ένα πιο ενισχυμένο Εκθεσιακό Πρόγραμμα τόσο σε αριθμό εκθέσεων όσο και σε συμμετοχή ελληνικών επιχειρήσεων.
Παράλληλα, υλοποιεί ολοκληρωμένα κλαδικά προγράμματα προώθησης και προβολής ελληνικών προϊόντων σε αγορές του εξωτερικού, ενισχύει τη συνεργασία του με τις ελληνικές περιφέρειες πραγματοποιώντας δράσεις για την ανάδειξη των επιχειρηματικών ευκαιριών, που διαθέτουν, ενώ ταυτόχρονα παρέχει στις ελληνικές εταιρείες υπηρεσίες ενημέρωσης, καθώς και εκπαίδευσης νέων εξαγωγέων.
Επιχειρηματικές αποστολές
Μεταξύ των νέων πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει ο Οργανισμός για το 2016, είναι οι επιχειρηματικές αποστολές σε αγορές – στόχους καθώς και οι προσκλήσεις ξένων αγοραστών και δημοσιογράφων από αγορές – στόχους, κατά τις οποίες θα πραγματοποιούνται καθορισμένες επιχειρηματικές συναντήσεις B2B.
Επίσης, σχεδιάζονται παράλληλες εκδηλώσεις εξαγωγικού ενδιαφέροντος, που θα πλαισιώνουν τις Ελληνικές Συμμετοχές στις Διεθνείς Εκθέσεις.