Έρευνα, προκειμένου να αναπτυχθούν περαιτέρω μαθήματα «πράσινης» κατάρτισης και να δημιουργηθεί μια online ολοκληρωμένη πλατφόρμα για την πλήρη υποστήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών θεμάτων που τις επηρεάζουν,πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του συγχρηματοδοτούμενου από την Ε.Ε έργου «goGreen».
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, το 61% του δείγματος των 1.100 μικρομεσαίων επιχειρήσεων από την Ελλάδα, την Ιταλία, την Ισπανία, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία και την Τουρκία που συμμετείχαν, παρακολουθούν τακτικά ή έκτακτα μαθήματα κατάρτισης.
Επίσης, οι 8 στους 10 εργαζομένους φαίνεται ότι τους ενδιαφέρει να παρακολουθήσουν ένα Πρόγραμμα Πράσινης Κατάρτισης.
Οι οικονομικές παράμετροι αποτελούν το μεγαλύτερο εμπόδιο για την εισαγωγή διαδικασιών φιλικών προς το περιβάλλον και για το λόγο αυτό εκτιμάται ότι η μείωση του κόστους (εξοικονόμηση) που σχετίζεται με την κατανάλωση ενέργειας (38%) και η βελτίωση της εταιρικής εικόνας (20%) θα μπορούσε να αποτελέσει κίνητρο για τις ΜΜΕ να υιοθετήσουν περιβαλλοντική συμπεριφορά.
Επίσης σημειώνεται ότι η πράσινη πρακτική που εφαρμόζεται κυρίως από τις ΜΜΕ είναι η αποδοτική χρήση της ενέργειας (41%).