Σε αρνητικά επίπεδα κινήθηκαν οι πωλήσεις της Burberry κατά τη διάρκεια της περιόδου Οκτωβρίου 2015 – Μαρτίου 2016.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 2% στα 1,41 δισ. στερλίνες, λόγω των αδύναμων μεγεθών στις αγορές της Ασίας.
Η μεγαλύτερη πτώση μάλιστα, σημειώθηκε στο Χονγκ Κονγκ, το οποίο βρίσκεται εν μέσω πολιτικής αναταραχής.
Για τους επόμενους μήνες, η Burberry αναμένει περαιτέρω επιδείνωση των οικονομικών στοιχείων – και συγκεκριμένα πτώση των εσόδων κατά 10%.