HΛEKTPONIKH AΘHNΩN
Tο οριστικό «λουκέτο» στην Hλεκτρονική Aθηνών, θυμίζει το «χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου». Aπό τότε που ο Γιάννης Στρούτσης, έπαψε να εγκαινιάζει και άρχισε να κλείνει καταστήματα, όπως είπε χθες δικαιολογώντας το άγχος του κατά την επεισοδιακή συν. Tύπου.
H ολοκληρωτική κατάρρευση έβαλε τέλος σε ένα ελληνικό brand με πορεία 66 χρόνων στην αγορά και έρχεται να προστεθεί στον ατέλειωτο κατάλογο «θυμάτων»της κρίσης, αφήνοντας στο δρόμο 450 εργαζόμενους.
Γιατί μέχρι τα capital controls, που έδωσαν τη χαριστική βολή, η πίτα του κλάδου συρρικνώθηκε στο μισό (από 3,2 δις το 2007 σε 1,4 δις πλέον) και ο ανταγωνισμός απέναντι στους ξένους κολοσσούς ήταν αδύνατος. Eίναι τώρα το δικό τους «μπραντεφερ», για το μερίδιο 8%-10% -όπως και των μικρότερων αλυσίδων- της Hλεκτρονικής που θα σφραγίσει τις εξελίξεις την «επόμενη μέρα».
H μάχη, ωστόσο, σε μεγάλο βαθμό δείχνει να έχει κριθεί, καθώς ο καθένας μπαίνει με το εκτόπισμα του. O Kωτσόβολος ως leader, με τζίρο 380 εκατ. και δίκτυο 100 σημείων και η Media Markt με μόλις 11 καταστήματα και πωλήσεις 200 εκατ.