Κατά 57,6%, στα 5,4 εκατ. δολάρια μειώθηκαν τα καθαρά κέρδη του εκδοτικού ομίλου στον οποίο ανήκουν η New York Times, η International Herald Tribune, η Boston Globe, άλλες 15 καθημερινές εφημερίδες καθώς και η ιστοσελίδα About.com, δολάρια, λόγω της μείωσης της έντυπης διαφήμισης.
Ο τζίρος υποχώρησε κατά 3,6%, στα 566,6 εκατ. δολάρια.
Η διαφήμιση στις εφημερίδες μειώθηκε κατά 7,5% ενώ στο διαδίκτυο αυξήθηκε κατά 4,5%, φτάνοντας τα 83,6 εκατομμύρια δολάρια, αριθμός που αντιπροσωπεύει το 28% του συνολικού κύκλου εργασιών του ομίλου.
Παράλληλα, η εφημερίδα New York Times ανακοίνωσε απόψε ότι περισσότεροι από 100.000 άνθρωποι γράφτηκαν συνδρομητές στη νέα, επί πληρωμή ιστοσελίδα της, η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της πριν από τρεις εβδομάδες, χαρακτηρίζοντας “ενθαρρυντικό” τον αριθμό αυτό, σε αντίθεση με τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου στον οποίο ανήκει η εφημερίδα, για το πρώτο τρίμηνο του 2011.
Η γενική διευθύντρια του ομίλου, Τζάνετ Ρόμπινσον, εμφανίστηκε ικανοποιημένη από την επιτυχία που είχε η συνδρομητική ιστοσελίδα της New York Times, λέγοντας ότι ο αριθμός των νέων συνδρομητών “ξεπέρασε τις προσδοκίες”.