Υποχώρηση εσόδων της τάξης του 1,4% στα 13 δισ. ευρώ ανακοίνωσε για το α’ τρίμηνο η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Peugeot, καθώς η ζήτηση στην Κίνα και άλλες αναδυόμενες αγορές συμπαρέσυραν τις ισχυρές πωλήσεις στην Ευρώπη.
Ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Ευρώπη, σε όρους πωλήσεων, γνωστός ως PSA Peugeot Citroën, ανακοίνωσε σήμερα ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων Peugeot, Citroën και DS μειώθηκαν κατά 1,7% στα 699.800 οχήματα το α’ τρίμηνο. Οι πωλήσεις στην Κίνα σε όγκο, που το το 2014 έγινε η πιο σημαντική αγορά για την εταιρεία, σημείωσαν βουτιά 17,9% καθώς η αγορά αυτοκινήτου στη χώρα γίνεται ολοένα και πιο ανταγωνιστική ενώ παράλληλα μειώνεται η επέκταση της ζήτησης.
Στο μεταξύ η PSA δεν πουλά αυτοκίνητα στις ΗΠΑ, αν και όπως ανακοίνωσε νωρίτερα φέρος έχει μακροπρόθεσμα σχέδια να επιστρέψει σε αυτή την αγορά μετά από 25 χρόνια απουσίας.
Οι πωλήσεις οχημάτων στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 5,9% και τα έσοδα επίσης αντιστάθμισαν τη συναλλαγματική ισοτιμία σε άλλες αγορές, όπως ανέφερε η εταιρεία.
Παρά την πτώση των πωλήσεων, η PSA υποστήριξε ότι παραμένει σε πορεία να επιτύχει τους οικονομικούς της στόχους για μέσο λειτουργικό περιθώριο κέρδους της τάξης του 4% στις κύριες δραστηριότητες αυτοκίνησης και αύξηση 10% στα έσοδα έως το 2018 σε σχέση με το επίπεδο του 2015.