«Απάντηση που προκαλεί την νοημοσύνη του ελληνικού λαού, ευτελίζει τον κοινοβουλευτικό έλεγχο και αναδεικνύει τον ρόλο της ως πολιτικού μεσάζοντα σε συγκεκριμένα συμφέροντα», χαρακτηρίζει ο ευρωβουλευτής της Λαϊκής Ενότητας Νίκος Χουντής την απάντηση που έλαβε από την Κομισιόν σε ερώτησή του σχετικά με το γεγονός ότι σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ για την πώληση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη γερμανική εταιρία Fraport ήταν θυγατρική της ίδιας της Fraport.
Συγκεκριμένα, ο κ. Χουντής σε ερώτησή του, επικαλούμενος συγκεκριμένη Οδηγία της Ε.Ε., επισήμαινε ότι «υπάρχει προφανής σύγκρουση συμφερόντων» στη διαδικασία πώλησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων αφού: «Το ΤΑΙΠΕΔ προσέλαβε ως σύμβουλο τη Lufthansa Consulting GmbH, θυγατρική της Lufthansa (μέτοχος της Fraport που αγόρασε τα αεροδρόμια)» και ζητούσε να επιβεβαιώσει η Κομισιόν αν πράγματι: «συνδέεται (καθ’ οιονδήποτε τρόπο) η Lufthansa Consulting με την αγοράστρια εταιρία» και αν, εξ αυτού, υπάρχει παραβίαση της κοινοτικής νομοθεσίας, αφού μπορεί να θεωρηθεί ότι παραβιάζεται η αρχή της ίσης μεταχείρισης και της διαφάνειας κατά τη σύναψη συμβάσεων προμηθειών.
Στην απάντησή της η Κομισιόν δηλώνει ότι: «Η Επιτροπή δεν διαθέτει πληροφορίες σχετικά με τους δεσμούς της Lufthansa Consulting GmbH με την Fraport…».
Σύμφωνα με τον κ. Χουντή, το μέγεθος του πολιτικού αυτοεξευτελισμού της Κομισιόν αποδεικνύεται με μια απλή επίσκεψη στις επίσημες ιστοσελίδες, τόσο της Lufthansa AG όσο και της Fraport AG, που αποδεικνύουν με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο τους οικονομικούς δεσμούς των εν λόγω εταιριών. Η Lufthansa Consulting ανήκει κατά 90% στην Lufthansa Commercial Holding, θυγατρική της Deutsche Lufthansa AG. Η τελευταία κατέχει περίπου το 8,5% των μετοχών της Fraport AG.
Καταλήγοντας ο κ. Χουντής επισημαίνει επίσης ότι «η Κομισιόν, γνωρίζοντας το μέγεθος του ψεύδους και της υποκρισίας της και προκειμένου να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, δηλώνει επιπλέον ότι η Οδηγία που επικαλείται ο ευρωβουλευτής δεν είναι εφαρμοστέα στην προκειμένη περίπτωση, διότι έχει εφαρμογή μετά τις 18 Απριλίου 2016, υπονοώντας ότι η σύμβαση ΤΑΙΠΕΔ – Fraport υπεγράφη πριν από αυτήν την ημερομηνία.
Αγνοεί ωστόσο, ή αποσιωπά συνειδητά ότι, τέτοιου είδους συμβάσεις ισχύουν (Γνωμοδότηση Επιστημονικής Υπηρεσίας της Βουλής) μόνο μετά την κύρωσή τους από την Βουλή, κάτι που έγινε μόλις πριν από λίγες μέρες, στις 22 Μαΐου 2016».