Πρώτος στόχος η διεθνοποίηση του κύκλου εργασιών σε ποσοστό 50%
Στην άνοδο των πωλήσεων, εν μέσω οικονομικής ύφεσης, αλλά και στα περιθώρια ανάπτυξης του εισηγμένου ομίλου της Alpha Grissin στο εξωτερικό, αναφέρθηκε εκτενώς ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Δημήτρης Παρθένης, κατά τη χθεσινή τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων.
«Μέχρι τώρα κινούμαστε πάνω στον φετινό μας προϋπολογισμό, όπου έχουμε προγραμματίσει μια αύξηση του ενοποιημένου κύκλου εργασιών κατά 10%», δήλωσε ο κ. Παρθένης και αναφέρθηκε επίσης στις κινήσεις της εταιρείας στο εξωτερικό.
Εκτός της δραστηριότητας σε Βουλγαρία και Ουκρανία, κινήσεις γίνονται για περαιτέρω διεθνοποίηση των εργασιών της Alpha Grissin, καθώς ο στόχος που έχει τεθεί είναι μια σημαντική αύξηση του ποσοστού του κύκλου εργασιών εξωτερικού στο 50%, από 35% που είναι σήμερα.
Την περίοδο αυτή η Alpha Grissin βρίσκεται σε αναζήτηση συνεργατών σε Ιράν και Καζακστάν, όπου μάλιστα ήδη έχει αναλάβει αξιοσημείωτο έργο.
Ο πρόεδρος της εταιρείας Αλιόσα Γκρίσιν σημείωσε:
– Υφίσταται πρόθεση πώλησης των μη λειτουργικών ακινήτων του ομίλου, αλλά αυτό δεν πρόκειται να γίνει σε τιμές επείγουσας ρευστοποίησης. Άλλωστε, η ανάπτυξη που παρατηρείται στις κτηματαγορές της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας αναμένεται να επηρεάσει ανοδικά τις αξίες των εκεί ακινήτων της Alpha Grissin μέσα στους επόμενους 12-18 μήνες.
– Συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις με τις πιστώτριες τράπεζες από κοινού με στόχο την αναδιάρθρωση του τραπεζικού δανεισμού της εισηγμένης. Υπάρχει αισιοδοξία ότι θα βρεθεί λύση μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2016, καθώς η Alpha Grissin δεν έχει καμιά άλλη ληξιπρόθεσμη υποχρέωση (πλήρως ενήμεροι δημόσιο, ασφαλιστικά ταμεία, εργαζόμενοι).
– Οι προμηθευτές του εξωτερικού συνεχίζουν να εμπιστεύονται και να στηρίζουν την εταιρεία μέσα από τη διατήρηση ανοιχτών γραμμών πίστωσης με τους ίδιους όρους που ίσχυαν και πριν τα capital controls. «Μας εμπιστεύονται, αλλά και εμείς είμαστε συνεπείς απέναντί τους» αναφέρθηκε χαρακτηριστικά.
– Η αύξηση του κύκλου εργασιών θα μπορούσε να είναι ακόμη μεγαλύτερη αν δεν υπήρχε μεγάλη προσοχή στην επιλογή πελατών, με στόχο την αποφυγή επισφαλειών.