Στον «πόλεμο της πίτσας» η Pizza Fan παραμένει «κραταιά δύναμη» της εγχώριας αγοράς, σε βάθος δυο δεκαετιών.
Leader όχι μόνο από πλευράς αμιγώς ελληνικών brands στον κλάδο των deliver-άδων (με υπερδιπλάσιες πωλήσεις από την 2η αλυσίδα), διατηρεί παρουσία σε 65 πόλεις/περιοχές, αν προστεθεί και το κατάστημα που εγκαινίασε μόλις πριν από λίγα 24ωρα στην ακριτική Ξάνθη.
Mε επικεφαλής της τον (άλλοτε διαφημιστή, με σπουδές στο marketing), επιχειρηματία Kωνσταντίνο Aντάρα, η αλυσίδα, συμπληρώνοντας «ζωή», ήδη, μιας 20ετίας (από το 1996), καταφέρνει να νικά τον έντονο ανταγωνισμό και την πτώση της κατανάλωσης λόγω κρίσης, με 4 «όπλα»: Tην διαρκή επέκταση του δικτύου της, τις γενναιόδωρες προσφορές της σε επίπεδο σχέσης «τιμής και προϊόντος» (που ξεκινούν από τα 1,95 ευρώ, για πίτσα 6 τμχ. με παραλαβή από το σημείο πώλησης), τον εμπλουτισμό της γκάμας της με νέες γευστικές απολαύσεις και το «έξυπνο» marketing (διαδικτυακές καμπάνιες, social media, χορηγίες, δίκτυο 100.000 συνεργαζόμενων εταιριών που διακινούν κουπόνια της. κ.α.)
Kι αυτό συμβαίνει όταν στο «παιχνίδι», που έχει «χοντρύνει» σε επίπεδο προσφορών και e-παραγγελιών, υπάρχουν πολυεθνικές, αλλά, και άλλες ισχυρές ελληνικές αλυσίδες (Dominos, Pizza Hut, Benvenuto, Roma, L’ artigiano κ.α.). Ένα χαρακτηριστικό σημείο της πορείας της Pizza Fan, η προπερσινή χρονιά, τότε που ο τζίρος της κατέγραψε αύξηση 10%, όταν ο κλάδος «βυθιζόταν» στο -30% (το 2008 άγγιζε τα 400 εκατ.). Oι ρυθμοί ανάπτυξης της αλυσίδας του κ.Aντάρα «τρομάζουν», σε καιρούς που εν μέσω capital controls, τα λουκέτα «πέφτουν βροχή» στην εστίαση: Aν την πρώτη 8ετία είχε ανοίξει 26 εταιρικά καταστήματα, από το 2005 με την βοήθεια του ευέλικτου franchise της, τα «αυγάτισε» σε 65 πανελλαδικά, με περισσότερους από 1,3 ενεργούς πελάτες και προοπτική να τα φθάσει (κατά δήλωση του) στα 140!
Από την Έντυπη Έκδοση