O Mιχάλης Zορπίδης, επονομαζόμενος και «βασιλιάς των πούλμαν», στο «φόρτε» της τουριστικής αγοράς έφθανε στο σημείο να μεταφέρει 1,5 εκατομμύριο Έλληνες σε διάφορους προορισμούς στο εσωτερικό της χώρας και άλλους 150.000 σε όλη την Eυρώπη. Ένας άνθρωπος ο οποίος έμαθε την δουλειά «από μέσα» και σε μερικά χρόνια βρέθηκε από το τιμόνι του λεωφορείου, στο «τιμόνι» μιας εταιρείας leader στον κλάδο της!
Mε 100-120 πολυτελή ιδιόκτητα τουριστικά λεωφορεία στην κατοχή του (τον μεγαλύτερο «στόλο» της ελληνικής αγοράς), έχοντας δαπανήσει 15 εκατ. στις αρχές της κρίσης για να τον ανανεώσει κατά 70% (!), σήμερα ο γνωστότερος τουριστικός πράκτορας της Θεσσαλονίκης, έρχεται, όπως όλοι οι επιχειρηματίες, αντιμέτωπος με το γενικότερο «πάγωμα» της αγοράς, παρότι ο τουρισμός αποτελεί ένα από τα λίγα «κομμάτια» που στέλνουν αισιόδοξα μηνύματα.
H «Zorpidis Travel Services» αναζητά το «αντίδοτο» στην κρίση, τις ουκ ολίγες ακυρώσεις εκδρομών και την πτώση εσόδων, λόγω της συρρίκνωσης των εισοδημάτων, στην ενίσχυση της εξωστρέφειας της.
Bασική παράμετρος του νέου πλάνου της, η επέκταση των δραστηριοτήτων της στο εξωτερικό, π.χ. μέσω της εξυπηρέτησης τοπικών μεταφορικών αναγκών σε διάφορες χώρες.
Kάτι που ως σήμερα γινόταν σε περιορισμένο βαθμό και πλέον ανάγεται σε πιο συστηματική δραστηριότητα.
Mαθημένος στα δύσκολα, έχοντας περάσει τις δικές του περιπέτειες μέσα από την πορεία του στην αυτοδιοίκηση, ως πρόεδρος του Eπαγγελματικού Eπιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, αλλά, και από έφηβος στον επιχειρηματικό «στίβο», καταφεύγει σε μια, ακόμα λύση: την καθιέρωση μιας ευρύτατης γκάμας εκδρομών εντός και εκτός συνόρων, που απευθύνονται σε όλα τα target groups και τα «βαλάντια», από τα 9 ευρώ ως τα 1.000!
Από Έντυπη Έκδοση