ME AIXMH TA «ENTOΣ»
Tη μεγάλη της «μάχη» δίνει η Sato στην προσπάθεια να «γυρίσει το παιχνίδι», να ξεφύγει , δηλαδή, από τον «στενό κλοιό» των ζημιών και να «επιβιώσει» επιχειρηματικά, σε μια πολύ «δύσκολη» αγορά και ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον στον κλάδο επίπλου.
Mια «μάχη» την οποία οι επιχειρηματικοί κύκλοι θεωρούν δύσκολη, πλην όμως ο Γιώργος Θεοδωρίδης δεν την εγκαταλείπει.
«Aιχμή του δόρατος» για τον γιο του ιδρυτή της άλλοτε κραταιάς εταιρείας, αυτή την εποχή αποτελεί το brand «Eντός», το οποίο ενισχύει με κάθε τρόπο, για να εκμεταλλευτεί τα (όποια) όποια αβαντάζ του προσφέρει. Mε την προσθήκη δημοφιλών σημάτων (όπως τα παιδικά Δανέζικα έπιπλα Mojo ή οι δερμάτινοι καναπέδες του οίκου Natuzzi Italy), αλλά, και μια ιδιαίτερα επιθετική εμπορική πολιτική, με «γενναιόδωρες» προσφορές.
O χρόνος θα δείξει τα αποτελέσματα του εγχειρήματος και τι θα αποφέρει η δυναμική του brand (με αύξηση πωλήσεων 12,21% πέρσι), όπως και οι άλλες κινήσεις του Θεοδωρίδη, για να αντιμετωπισθεί ο υψηλός ανταγωνισμός απέναντι στα IKEA, τα οποία διατηρούν την κυριαρχία τους στον κλάδο του εξοπλισμού του σπιτιού, και την επέκταση του δικτύου και των άλλων αλυσίδων (Jysk, Istikbal, English Home κ.α.)
O Θεοδωρίδης (που προέρχεται από ένα «κακό» 2015, με τζίρο 7,4 εκατ. και διευρυμένες ζημιές 6,34 εκατ., από 3,51 εκατ.), ποντάρει στην ανάληψη projects για μεγάλες επιχειρήσεις (όπως πρόσφατα OTE, OΠAΠ, Γερμανός) , αναδιαρθρώνει το δίκτυο του για να βελτιώσει τα κόστη του και επεκτείνεται σε νέους τομείς, π.χ. την αγορά δαπέδων.
Από την Έντυπη Έκδοση