Ανοικτό το ενδεχόμενο εξαγοράς μικρότερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα εφόσον παρουσιαστεί η κατάλληλη ευκαιρία, αφήνει ο βελγικός όμιλος λιανικού εμπορίου Delhaize, σύμφωνα τουλάχιστον με όσα αναφέρονται στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου του έτους. Ούτως ή άλλως η ελληνική αγορά, δια μέσου του ομίλου της Αλφα Βήτα Βασιλόπουλος, αποτελεί σημαντικό και κερδοφόρο κρίκο για την Delhaize στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Μάλιστα ο πρόεδρος του ομίλου Pierre-Olivier Beckers, στο σχόλιο του για τα αποτελέσματα αναφέρεται ειδικά στην Αλφα Βητα, λέγοντας ότι συνέχισε να αυξάνει τις πωλήσεις της και τα μερίδια της σε μια φθίνουσα αγορά.
Η Ελλάδα από την πρώτη Ιανουαρίου δεν καταγράφεται πλέον ξεχωριστά στα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου, αλλά εντάσσεται μαζί με την Ρουμανία και την Ινδονησία στον τομέα της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Ασίας. Ο τομέας αυτός επέτυχε την υψηλότερη ποσοστιαία αύξηση εσόδων για το πρώτο τρίμηνο του έτους αλλά και λειτουργικών κερδών, κυρίως εξαιτίας των επιδόσεων στην ελληνική αγορά.
Ειδικότερα, στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς ο κύκλος εργασιών Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Ασίας ενισχύθηκε κατά 4,7% στα 468 εκατ. ευρώ, με τα λειτουργικά κέρδη να διαμορφώνονται στα 10 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 46%. Η αντίστοιχη αύξηση εσόδων του ομίλου στις ΗΠΑ ήταν της τάξης 1,2% και στο Βέλγιο 0,9%, ενώ συνολικά ο όμιλος Delhaize ενίσχυσε τα έσοδα του κατά 1,5% στα 5,044 δις. ευρώ.
Στην ελληνική αγορά ο όμιλος Delhaize διαθέτει 225 καταστήματα (Αλφα Βητα Βασιλόπουλος), στη Ρουμανία 76 (Mega Image) και 74 στην Ινδονησία (Super Indo). Συνολικά το δίκτυό του, αριθμεί 2.816 καταστήματα.