Με την φόρα που έχει πάρει η ιταλική εταιρία έχει βάλει ως στόχο να πρωταγωνιστήσει και στις μεγαλύτερες κατηγορίες διεκδικώντας μερίδιο πωλήσεων από τα Audi A4, BMW σειρά 3 και Mercedes-Benz C-Class αλλά και των πιο «ταπεινών» Opel Insignia και Volvo S60.
Πως θα γίνει αυτό; Με την διάδοχο της 159 που θα τοποθετείται πάνω από την Giulietta, θα ονομάζεται Giulia και θα κυκλοφορήσει στους δρόμους τέλη του 2011 κάνοντας επίσημο ντεμπούτο πιθανώς το φθινόπωρο στην έκθεση της Φρανκφούρτης.
Σχεδιαστικά το αμάξωμα θα διαθέτει μία μίξη στοιχείων από την Mito και την Giulietta συνθέτοντας ένα δυναμικό και σπορ σύνολο που χαρακτηρίζει κάθε σύγχρονη Alfa. Αν και πολλοί θα ήθελαν η Giulia να στηρίζεται σε μία πισωκίνητη πλατφόρμα κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται αφού τα μηχανικά μέρη και το επιμηκυμένο δάπεδο θα προέρχονται από την Giulietta.
Στην ίδια πλατφόρμα θα βασιστεί και το επερχόμενο SUV της ιταλικής εταιρίας ενώ από τα νέα στοιχεία θα είναι η προαιρετική ενεργή ανάρτηση Active Roll System.
Όπως είναι φυσικό θα πρέπει να περιμένεις κανείς μια παραλλαγή του γνωστού συστήματος DNA και τους turbo κινητήρες τεχνολογίας Multiair, από την έκδοση 1.4 με τους 120 PS έως την έκδοση 1750i με τους 200 PS.
Φυσικά θα υπάρξει και η κορυφαία έκδοση QV με πιθανό υποψήφιο κινητήρα τον 3.3 V6 της Chrysler (θα είναι αναβαθμισμένος με τεχνολογία MultiAir και άμεσο ψεκασμό) που θα αποδίδει τουλάχιστον 300 PS. Μάλιστα η κορυφαία έκδοση θα προσφέρεται στην προσθιοκίνητη έκδοση Q2 ή στην τετρακίνητη Q4 αποτελώντας τον άμεσο αντίπαλο του Audi S5.
Πηγή “Πρώτο Θέμα”