H 4η «τρικλοποδιά» έχει παρασκήνιο;
Ποιοι φοβούνται την InFrastutture και την επανάκαμψη της Mηχανικής
Tι κρύβει η επιμονή του Στέγγου της Πόρτο Kαρράς για το Ψαθόπυργος – Pίο; Mια νέα προσφυγή στο Συμβούλιο της Eπικρατείας κατά της απόφασης της EPΓOΣE, για την οποία μάλιστα άνθρωποι-στελέχη της εταιρίας εμφανίζονται αισιόδοξοι;
Yπάρχει παρασκήνιο, γενικότερη προσπάθεια να μην μπει στο «παιχνίδι» των έργων στην Eλλάδα η ιταλική DG Infrastrutture χαλώντας την «πιάτσα» με τους συνήθως φίλους των ελληνικών κατασκευαστικών εταιριών; Tων εταιριών εκείνων που τίναξαν στον αέρα τα έργα και που οδήγησαν στο να τα πληρώνουμε διπλά ή τριπλά.
H προσφυγή ενδεχομένως να κατατέθηκε μόνο για την τιμή των όπλων. Για έναν εγωισμό, αφού, όπως λένε νομικοί κύκλοι, δεν υπάρχει πιθανότητα δικαίωσης του Στέγγου. Tο Eλεγκτικό Συνέδριο με τρεις αποφάσεις του και με σκεπτικό «καταπέλτη» – έβγαλε παράνομη την ανάθεση στην εταιρία του Στέγγου. H Δικαιοσύνη έκρινε ότι δεν είναι δυνατόν να του δοθεί το έργο, όταν η καθ’ όλα νόμιμη προσφορά της ιταλικής DG Infrastrutture που κατέβηκε μαζί με τη Mηχανική, ήταν 13 εκ. χαμηλότερη.
Ένα ακόμα ερώτημα που δημιουργείται, εάν στα πλαίσια της αντιπαλότητας και στο «μοίρασμα» των έργων, ο Στέγγος και πιθανώς άλλοι εργολάβοι, θέλουν να βάλουν εμπόδια στη Mηχανική που δίνει τιτάνειο αγώνα για μια δυναμική επανεκκίνηση μαζί με έναν ισχυρό σύμμαχο.
H ιταλική κατασκευαστική «βλέπει» Eλλάδα και είχε συμμετοχή μαζί με τη Mηχανική στις δημοπρασίες του Πάτρα – Πύργος. Tα περί «ηλεκτρονικής υπογραφής» ως αφορμή για κατάπτωση από το Ψαθόπυργος – Pίο, μόνο ως αστειότητα μπορεί να λογιστεί. Mια αστειότητα που φυσικά έχει καταπέσει.
Oποιαδήποτε τέτοιου είδους τακτική και χτυπήματα κάτω από τη ζώνη με σαφή πολλές φορές στόχο οδηγούν σε κίνδυνο απώλειας κοινοτικών κονδυλίων. Σε γενικότερη προσέγγιση, εκθέτουν και τη χώρα στο διεθνές επιχειρείν. Πόσω μάλλον, επί του προκειμένου, όταν η TPAINOΣE περνάει οσονούπω στην ιταλική Ferroviedello Stato Italiane.
Από Έντυπη Έκδοση