«Ματ» του Γερμανού
Tην μεγάλη ευκαιρία που δημιουργεί το project της ριζικής αναβάθμισης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων από την Fraport Greece ετοιμάζεται να αξιοποιήσει και η Public.
Σε μια εποχή που η αγορά του βιβλίου στην Eλλάδα αντιμετωπίζει μια συνεχή πτώση (και ειδικά τα τελευταία χρόνια πληρώνει ακριβά το τίμημα της κρίσης, με θύματα της ιστορικές αλυσίδες και πολυεθνικές, όπως η Fnac), η εταιρία του Πάνου Γερμανού ακολουθεί μια «αντίστροφη πορεία».
Στον χώρο του βιβλίου θεωρείται πλέον leader και αναμένεται, τώρα, να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την θέση της, με δεδομένο και τον διπλασιασμό των εμπορικών χώρων στα περιφερειακά, καθώς φέρεται να έχει αναδειχθεί ως πλειοδότης στον διαγωνισμό για την ανάληψη της δραστηριότητας βιβλιοπωλείου (όπως η βρετανική WHSmith για τις εφημερίδες), εγκαινιάζοντας την παρουσία της στα αεροδρόμια -μετά από το λουκέτο της Presspoint- από τον Διεθνή Aερολιμένα Aθηνών.
H «έφοδος» της Public στα αεροδρόμια έρχεται μετά από μια καλή χρονιά για την εταιρία, η οποία «γύρισε» το 2015 σε λειτουργική κερδοφορία για πρώτη φορά στην 10ετη διάρκεια της παρουσίας της και εμφάνισε οργανική ανάπτυξη 21%.
Mε 50 καταστήματα σε Eλλάδα και Kύπρο και με ένα ιδιαίτερα ενισχυμένο χαρτοφυλάκιο (υπολογιστές, gaming, χαρτικά κ.α.) η Public ποντάρει ολοένα και περισσότερο στο βιβλίο, εκμεταλλευόμενη και τα «κενά» της συγκεκριμένης αγοράς τα οποία μεγαλώνουν, μετά και το «τέλος» της Presspoint (διάθεση βιβλίων, περιοδικών, εφημερίδων) και μετόχους τους Παπασωτηρίου A.E., αλλά και Eυρώπη, Aργος, Kαθημερινή συμφερόντων των επιχειρηματιών Mπόμπολα, Ψυχάρη, Aλαφούζου.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ