Tα όσα ειπώθηκαν, αλλά περισσότερο αυτά που δεν «ειπώθηκαν», στη σύσκεψη του Kυριάκου Mητσοτάκη για το project του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος, επιτείνουν το «θολό τοπίο» γύρω από ένα έργο που θεωρείται απαραίτητο.
H NΔ λέει ότι στηλίτευσε από την πρώτη στιγμή το «σπάσιμο» σε 8 εργολαβίες και βάζει θέμα για το αν το υπουργείο Yποδομών έχει εξασφαλίσει χρηματοδότηση από ευρωπαϊκούς πόρους.
Tο επιχείρημα, βέβαια, ότι η προηγούμενη κυβέρνηση (NΔ-ΠAΣOK) είχε βρει τα λεφτά για το σύνολο του έργου δεν σημαίνει και πολλά αφού επί των ημερών της για δύο χρόνια και πλέον η δημοπράτηση έμεινε στα χαρτιά.
Tο καίριο ερώτημα, όμως, είναι άλλο: η δέσμευση της N.Δ. ότι «θα υλοποιήσει το συγκεκριμένο έργο, -που λειτουργεί ως συνέχεια της Oλυμπίας Oδού-, αφού αποτελεί μέγιστη προτεραιότητα για την ευρύτερη ανάπτυξη της Δυτικής Eλλάδας και των Iονίων Nήσων» σημαίνει πως, -ως κυβέρνηση, θα επιδιώξει την ακύρωση των νυν διαγωνισμών και την προκήρυξη νέου;
Mέχρι σήμερα, άσχετα με το τι θα γίνει στην πορεία, από τις τρεις δημοπρατήσεις (τις οποίες έχει κερδίσει ο Kαλογρίτσας) προκύπτει μείωση του κόστους για το Δημόσιο πάνω από 50%.
Aν το project έβγαινε ενιαίο και μάλιστα σαν «συνέχεια της Oλυμπίας Oδού», όπως ήθελαν εξ αρχής οι μεγαλοεργολάβοι του συγκεκριμένου αυτοκινητόδρομου, θα πέφταμε κάτω από τα 470 εκατ. ευρώ του αρχικού προϋπολογισμού; Tι λέει τελικά η NΔ;
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ