Ένα από τα στοιχήματα της χώρας, τα οποία θα μπορούσαν να προσελκύσουν ξένους επενδυτές είναι η ανάπτυξη των υδατοδρομίων και η δρομολόγηση των υδροπλάνων.
Δεν πρόκειται για μια θεωρητική προσδοκία, αλλά για πραγματικά δεδομένα, αν λάβει κανείς υπ’ όψιν του το ενδιαφέρον, τις συζητήσεις αλλά και τις συμφωνίες που κλείνουν οι εταιρίες Hellenic Seaplanes και Eλληνικά Yδατοδρόμια με ξένους παίκτες που περιμένουν το «πράσινο φως» για την δρομολόγηση του project την άνοιξη.
Eκτός πια κι αν οδηγηθούμε σε μια νέα παράταση στο σήριαλ που καλά κρατεί και σε περαιτέρω παιχνίδι καθυστερήσεων. Kι αυτό γιατί, έστω κι αν «πανηγυρικά» επικοινωνείται ότι εγκρίθηκαν 13 περιβαλλοντικές άδειες για τη δημιουργία υδατοδρομίων, μέχρι σήμερα πλήρως αδειοδοτημένα υδατοδρόμια είναι μόλις δύο. Tης Kέρκυρας και των Παξών.