Πρώτο βραβείο καινοτομίας στην κατηγορία Physical Distribution για την υπηρεσία i-bank pass
Η υπηρεσία i-bank pass της Εθνικής Τράπεζας διακρίθηκε στον 4o διεθνή διαγωνισμό Distribution and Marketing Innovation Awards 2016 για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, που διοργανώνεται από το διεθνούς κύρους οργανισμό EFMA (www.efma.com), ο οποίος έχει ως μέλη περίπου 3.300 χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς σε 130 χώρες, σε συνεργασία με την εταιρεία Accenture, που δραστηριοποιείται σε πάνω από 120 χώρες παγκοσμίως, παρέχοντας υπηρεσίες συμβουλευτικής, στρατηγικής, τεχνολογίας και λειτουργικής στήριξης.
Η υπηρεσία i-bank pass της Εθνικής Τράπεζας κέρδισε το πρώτο βραβείο καινοτομίας στην κατηγορία Physical Distribution. Σημειώνεται ότι στις 10 κατηγορίες του διαγωνισμού κατατέθηκαν 460 προτάσεις από 200 Τράπεζες και Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς που προέρχονται από 61 χώρες. Η Εθνική έγινε η πρώτη ελληνική Τράπεζα που διακρίνεται στον συγκεκριμένο διαγωνισμό, στον οποίο συμμετείχαν οργανισμοί όπως Citibank, ING, Santander, BNP, Intesa San Paolo κλπ.
Η υπηρεσία i-bank pass διατίθεται μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα (mobile app) για λειτουργικά Android και iOS, καθώς και μέσω του web site της Τράπεζας (www.nbg.gr), προσφέροντας τη δυνατότητα σε όλους (πελάτες και μη της Εθνικής Τράπεζας), από όπου και αν βρίσκονται, να:
– επιλέξουν το Κατάστημα που έχει το μικρότερο χρόνο αναμονής,
– εκδώσουν ηλεκτρονικά εισιτήριο προτεραιότητας,
– ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για τους πελάτες & το χρόνο αναμονής,
– προγραμματίσουν έγκαιρα την προσέλευσή τους βάσει ειδοποίησης που λαμβάνουν ότι πλησιάζει ο χρόνος εξυπηρέτησής τους και
– αξιολογήσουν τόσο την εμπειρία εξυπηρέτησης όσο και τη χρήση της εφαρμογής.
Όπως σημειώνεται στην σχετική ανακοίνωση, η εφαρμογή i-bank pass σχεδιάστηκε με στόχο τη διευκόλυνση της πρόσβασης των πελατών στα Καταστήματα και τον περιορισμό του χρόνου αναμονής που συνεπάγεται μια επίσκεψη, ιδιαίτερα τις ημέρες αιχμής.
Πρόθεση της Εθνικής Τράπεζας είναι μέσω της εφαρμογής i-bank pass να αξιοποιήσει τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής τεχνολογίας δίνοντας λύσεις σε πρακτικά ζητήματα της καθημερινής εξυπηρέτησης, που θα είναι προσβάσιμες από όλους, ανεξάρτητα από το επίπεδο εξοικείωσης με τη νέα τεχνολογία, δημιουργώντας μια «γέφυρα» μεταξύ του ψηφιακού και του ηλεκτρονικού κόσμου.
Στους πέντε μήνες λειτουργίας της υπηρεσίας i-bank pass περίπου 85.000 χρήστες έχουν εγκαταστήσει την εφαρμογή στις συσκευές τους και έχουν εκδοθεί περίπου 140.000 i-bank pass εισιτήρια.