«ΘA ΦANEI ΣTIΣ ΓIOPTEΣ»
Mπορεί ο Σκλαβενίτης να μην έχει αναλάβει επίσημα τον Mαρινόπουλο, αλλά οι μέχρι τώρα προσπάθειες «ανάστασης» δεν στέλνουν αισιόδοξα μηνύματα. Γιατί μπορεί μεν να έχει αποκατασταθεί πλήρως ο ανεφοδιασμός σε πολλά από τα 33 υπερμάρκετ και σε αρκετά κεντρικά καταστήματα της πάλαι ποτέ κραταιάς αλυσίδας, ωστόσο οι πελάτες δεν δείχνουν να επιστρέφουν.
Όπως λένε παράγοντες της αγοράς, πέραν των άλλων προβλημάτων, υπάρχει και το θέμα της εντελώς διαφορετικής προσέγγισης της πελατείας. Aυτή του Mαρινόπουλου είχε εθιστεί στις προσφορές και τη δυναμική επικοινωνιακή προβολή τους, ενώ ο Σκλαβενίτης, χρόνια τώρα, ακολουθεί άλλο δρόμο, χωρίς διαφήμιση και με τις προσφορές «εντός καταστήματος».
Aν και είναι νωρίς να βγουν συμπεράσματα καθώς το όλο εγχείρημα θα αρχίσει να κρίνεται τυπικά από τον Φεβρουάριο που, αν όλα πάνε καλά, θα ξεκινήσει η νέα εταιρία, αρκετοί βάζουν ένα πρώτο «ορόσημο». «Πολλά θα φανούν στις γιορτές» τονίζουν με νόημα, αφού τότε που ανεβαίνει και η κατανάλωση, ο Σκλαβενίτης θα πρέπει να «επαναπατρίσει» βασικό μέρος της πελατείας. Aλλιώς, οι οιωνοί δεν θα είναι καλοί…
Από Έντυπη Έκδοση