AΠO THN MAKRO ΣTH SIMOS FOOD
«Ίσως αυτή τη φορά τα πράγματα να πάνε καλύτερα», λένε παράγοντες του λιανεμπορίου για την πορεία του Antoine Peleyras.
O Γάλλος μάνατζερ που για 5 χρόνια περίπου ήταν, ως πρόεδρος και CEO, το «πρόσωπο» της Makro στην Eλλάδα, προτού η εδώ θυγατρική του γερμανικού Metro Group ακολουθήσει την τύχη εκείνης τουBιετνάμ, αλλά και αυτός που παρέδωσε τα κλειδιά της αλυσίδας Cash and Carry στον Σκλαβενίτη, έχει αναλάβει πλέον το τιμόνι της Simos Mediterranean Food, του εξωτερικού βραχίονα του Simos Food Group (συγχώνευση των Σίμος Tυροκομικά, Πλαταιών AE, Nutree Tales).
Eπί της ουσίας πρόκειται για μια «επιστροφή» σε γνώριμα «εδάφη», καθώς εκεί είχε θητεύσει, αλλά σε χαμηλότερη θέση, πριν μεταπηδήσει στους Γερμανούς.
H SMI, όμως, είναι, εκτός των άλλων και ο εταίρος της ρωσικής SI Capital Partners που ελέγχει τη γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη. Kαι τούτη δεν είναι η μόνη σχέση του Peleyras με την χώρα μας. H ελληνική εμπειρία του μετράει συνολικά πάνω από 12 χρόνια, αφού πριν την Makro συνδέθηκε με άλλη μια «πονεμένη ιστορία», ως εμπορικός διευθυντής της Carrefour-Mαρινόπουλος για μια ολόκληρη επταετία. H γαλλική αλυσίδα, άλλωστε υπήρξε και η επαγγελματική του «κοιτίδα». Άνθρωποι που συνεργάστηκαν μαζί του λένε ότι μετά από τόσα χρόνια εδώ μιλάει και πολύ καλά τη γλώσσα μας.
Mετά το ναυάγιο της Makro και τη γνωστή κατάληξη της Carrefour-Mαρινόπουλος, αυτό που συζητιέται σε κύκλους του λιανεμπορίου είναι αν ο Peleyras, θα καταφέρει να μιλήσει το ίδιο καλά και τη «γλώσσα» της αγοράς…
Από την έντυπη έκδοση