Για σκραπ
Άλλα δύο πλοία της για σκραπ αναμένεται να πουλήσει η ναυτιλιακή Box Ships του Μιχάλη Μποδούρογλου.
Να σημειωθεί ότι τα δύο αδελφά φορτηγά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου panamax Box Kingfish και Box Marlin (χωρητικότητας 5.095 teu και κατασκευής 2007) κατασκευάστηκαν στην Νόρια Κορέα και είχαν προηγουμένως ναυλωθεί από την CMA CGM.
Συρρικνώθηκε ο στόλος
H εταιρία εξασφάλισε τιμή scrapping 285$ ανά ldt και για τα δύο πλοία, επιφέροντας συνολικά έσοδα 11,72 εκατ. δολάρια στην ναυτιλιακή, της οποίας ο στόλος θα αποτελείται πλέον από μόλις 3 πλοία.
Τα panamax boxships ηλικίας 10 ετών ή και λιγότερο έχουν γίνει συχνό θέαμα πια στα διαλυτήρια πλοίων της Ινδίας, καθώς φέτος οι ναύλοι των φορτηγών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου panamax έχουν μειωθεί δραματικά έπειτα από το άνοιγμα της διευρυμένης διώρυγας του Παναμά.
Ρεκόρ
Κατά τους πρώτους 10 μήνες του 2016, έχουν πάει για σκραπ συνολικά 500.000 teu – 4,2 φορές περισσότερα από την ίδια περίοδο το 2015, σύμφωνα με το Bimco, ενώ στους τελευταίους 3 μήνες έχει πραγματοποιηθεί πάνω από το 41% της συνολικής διάλυσης πλοίων για τη χρονιά.
H διάλυση των panamax πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχει αποτελέσει σημαντική κινητήρια δύναμη για την αύξηση αυτή, καθώς αντιστοιχεί στο 47% του συνολικού scrapping του 2016.
«Συγκλονιστική η καταστροφή»
Σύμφωνα με τον Tim Huxley, πρόεδρο της Mandarin Shipping του Χονγκ Κονγκ, «η καταστροφή που έχει σημειωθεί σ’ αυτά τα πλοία κατά τα τελευταία χρόνια είναι συγκλονιστική», ενώ συμπλήρωσε ότι στα 34 χρόνια που δραστηριοποιείται στην ναυτιλία «δεν έχει ξαναδεί έναν ναυτιλιακό τομέα να καταστρέφεται με τέτοια ταχύτητα».