Την έναρξη της συνεργασίας με την Mega EURONICS, τη μεγαλύτερη αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών στην ελληνική αγορά, ανακοίνωσε η εταιρεία SoftOne, μέλος του Ομίλου Olympia.
Συγκεκριμένα, η Mega EURONICS επέλεξε την Cloud υπηρεσία eINVOICE της SoftOne για την ηλεκτρονική διαχείριση των εκδιδόμενων παραστατικών της.
Με την υποστήριξη της ΣΕΜ-S AE, πιστοποιημένου συνεργάτη της SoftOne, η Mega EURONICS υιοθέτησε τις λύσεις αυτοματοποίησης e-invoicing και e-archiving της υπηρεσίας, περιορίζοντας δραστικά το κόστος διεκπεραίωσης της τιμολόγησης των καταστημάτων της. Χωρίς καμία πρόσθετη επένδυση ή εγκατάσταση λογισμικού, η υπηρεσία eINVOICE της SoftOne -από την πρώτη κιόλας ημέρα λειτουργίας της- παρέχει τη δυνατότητα στην εταιρεία να αποστέλλει χιλιάδες τιμολόγια στα 245+ μέλη του δικτύου της με ένα μόνο κλικ, καταργώντας κάθε εργασία εκτύπωσης και αρχειοθέτησης έντυπων παραστατικών, καθώς επίσης εμφακέλωσης και φυσικής παράδοσης τους στους παραλήπτες.
Όπως σημειώνεται στην σχετική ανακοίνωση, η υπηρεσία της SoftOne για την αυτόματη αρχειοθέτηση των παραστατικών στο Cloud, διασφαλίζει την αξιόπιστη και ασφαλή πρόσβαση σε αυτά, οποιαδήποτε χρονική στιγμή και με τη χρήση οποιασδήποτε συσκευής, προσφέροντας στη Mega EURONICS real-time εικόνα για την εξέλιξη της παραλαβής κάθε εκδιδόμενου παραστατικού.