Την 1η θέση στην κατηγορία «Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη – OmniChannel Customer Service (Οργανισμός)» στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2016 που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016, στην κατάμεστη αίθουσα Banquet του Μεγάρου Μουσικής, κατέκτησε η Data Communication.
Πρόκειται για το 6ο βραβείο που απονέμεται στην Data Communication τα τρία τελευταία χρόνια για την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών της και το τέταρτο κατά σειρά, τις τρεις τελευταίες χρονιές που συμμετέχει στο διαγωνισμό «Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών». Για μία ακόμη φορά η Data Communication ήταν η μοναδική εταιρία πληροφορικής που βραβεύτηκε στον διαγωνισμό.
Όπως σημειώνει η εταιρεία, οι συνεχείς αυτές διακρίσεις αποτελούν απόρροια της εταιρικής Πολιτικής Εξυπηρέτησης Customer Care 360º της Data Communication, μιας πολιτικής εξυπηρέτησης που θεσπίστηκε από τα ίδια τα στελέχη της. Με βασικά εργαλεία την πολυετή εμπειρία της εταιρίας στην εξυπηρέτηση, σύγχρονες και καινοτόμες μεθόδους και τη χρήση τεχνολογιών αιχμής, κινητοποιούνται καθημερινά πάνω από 20 διαφορετικοί δίαυλοι επικοινωνίας με τον πελάτη. Απώτερος στόχος ήταν και είναι η συστηματοποίηση πρακτικών που εφαρμόζονται επί σειρά ετών σε επίπεδο ενημέρωσης, υποστήριξης και εκπαίδευσης του πελάτη, καθώς και ο συνεχής εμπλουτισμός τους με νέες πρακτικές που απαντούν στις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις της εποχής.
Με αφορμή τη νέα αυτή βράβευση, η κα. Ζωή Δουζένη, Αντιπρόεδρος της Data Communication, σημείωσε: «Για τρίτη συνεχή χρονιά καταφέρνουμε να αναγνωριστούμε για τις καινοτόμες υπηρεσίες που προσφέρουμε και για την omnichannel προσέγγιση που έχουμε θεσπίσει τόσα χρόνια, με στόχο τη βέλτιστη και ενιαία εξυπηρέτηση του πελάτη. Η ικανοποίηση του πελάτη είναι έργο όλων των ανθρώπων μας που βρίσκονται 24/7 δίπλα στους πελάτες μας, ενστερνιζόμενοι τον κοινό μας motto, “να βρισκόμαστε, τόσο κοντά στον πελάτη, ώστε να προσφέρουμε λύσεις στις ανάγκες του, πριν ακόμη ο ίδιος τις συνειδητοποιήσει”».
Ο θεσμός των Εθνικών Βραβείων στην Εξυπηρέτηση Πελατών πραγματοποιείται για έβδομη συνεχόμενη χρονιά φέτος. Βασικός στόχος του θεσμού είναι η ανάδειξη και βράβευση κορυφαίων πρακτικών στον τομέα εξυπηρέτησης.