Καλή χρονιά ήταν για την βιομηχανία των video games το 2016, καθώς τα κέρδη αυξήθηκαν κατά $3 δισ. σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά φτάνοντας τα $94 δις. Σαν ποσοστό μπορεί να είναι μόλις 4% αύξηση, αλλά το σημαντικό είναι η σταθερότητα στον χώρο και η σχετική αυξητική τάση.
Σημαντικό επίσης είναι το γεγονός πως το 2016 ήταν μία χρονιά με υψηλού επιπέδου video games. Τα παιχνίδια για κινητά συνέβαλαν σε αυτήν την αύξηση με $41 δισ. και είναι φυσικά ο τομέας με τα περισσότερα χρήματα κάτι που ήταν αναμενόμενο ήδη από τις προβλέψεις του 2015.
Τα δύο παιχνίδια για φορητές συσκευές που συνέβαλαν περισσότερο στο συνολικό τζίρο ήταν τα Pokémon Gο, το οποίο παρόλο που έχασε μεγάλο ποσοστό από την αρχική του δημοτικότητα, κατάφερε μέσω των μικρο-συναλλαγών να ξεπεράσει κάθε άλλο παιχνίδι σε τζίρο, και το Clash Royale το οποίο θα έχετε δει τις τελευταίες εβδομάδες να φιγουράρει μέσα στα προτεινόμενα του Google Play.