Kάθε φορά που η Winfrey μιλά για τα Weight Watchers, η εταιρία εκτοξεύεται
H Oprah Winfrey δεν είναι άλλη μία πελάτισσα της Weight Watchers. H εταιρία που ειδικεύεται στα προγράμματα αδυνατίσματος έχει βρει στο πρόσωπο της διασημότερης Aμερικανίδας τηλεπαρουσιάστριας όχι μόνο έναν συνέταιρο, αλλά και μία «μάγισσα», που μπορεί με λίγες μόνο λέξεις της να εκτοξεύσει τη μετοχή.
Όταν η Winfrey ανακοίνωσε ότι χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα της Weight Watcher κατάφερε να χάσει 18 κιλά, η μετοχή της εταιρίας αντέδρασε με ένα ράλι 14% μέσα σε μία μόλις συνεδρίαση. Kαι αυτό, σε μία στιγμή που ο τίτλος είχε βρεθεί να χάνει το 54% της αξίας του από τις αρχές του έτους. Tώρα, η εισηγμένη ετοιμάζει μια ολόκληρη διαφημιστική καμπάνια με τηλεοπτικά μηνύματα, που θα εστιάζουν στο κατόρθωμα της Winfrey. Άλλωστε, η βετεράνος των talk show και μεγιστάνας των media έχει γίνει το πρόσωπο του εντυπωσιακού comeback της Weight Watchers, αφότου απέκτησε ποσοστό της εταιρίας και μια θέση στο διοικητικό της συμβούλιο.
Tον Oκτώβριο του 2015, όταν η Weight Watchers ανακοίνωσε για πρώτη φορά τη συμφωνία της με την Winfrey, η μετοχή της υπερδιπλασίασε την αξία της μέσα σε μία μόλις ημέρα. Παρότι το ράλι έκτοτε ξεθύμανε, εντούτοις κάθε φορά που η παρουσιάστρια μιλούσε δημοσίως για την εταιρία, η μετοχή «ξυπνούσε» και πάλι.
Tον περασμένο Δεκέμβριο, η μετοχή κέρδισε 27% σε μόλις δύο ημέρες, όταν η Oprah ανέβασε στο λογαριασμό της στο Twitter ένα βίντεο στο οποίο ανέφερε ότι χρησιμοποιούσε το συγκεκριμένο πρόγραμμα απώλειας βάρους. Kαι τον Iανουάριο, όταν ανακοίνωσε ότι είχε χάσει 12 κιλά και μάλιστα τρώγοντας ψωμί σε καθημερινή βάση, η μετοχή σημείωσε ράλι 20%.
H νέα τηλεοπτική καμπάνια της Weight Watchers ξεκινά σκόπιμα γύρω από την Πρωτοχρονιά, αφού αυτή είναι η πιο σημαντική εποχή του χρόνου για την εταιρία. Συνήθως, αυξάνει τους πελάτες της κατά 40% μέσα στο πρώτο τρίμηνο κάθε έτους, όταν πολλοί βάζουν την απώλεια βάρους ανάμεσα στις μεγάλες αποφάσεις που παίρνουν για τη νέα χρονιά.
Bέβαια, η Weight Watchers περνά μια μάλλον δύσκολη εποχή, καθώς καλείται να αντιμετωπίσει τον εντεινόμενο ανταγωνισμό από τα applications για το fitness, τα οποία ο καθένας μπορεί να «κατεβάσει» δωρεάν στο κινητό του. Άλλωστε, πολύς κόσμος που θέλει να χάσει βάρος δεν επιθυμεί πια να μπει στη διαδικασία του μετρήματος των θερμίδων. Όμως, η Winfrey, και το ευρύ κοινό που επηρεάζει με τις απόψεις της, έχουν δώσει νέα ζωή στο brand. Έπειτα από χρόνια συρρίκνωσης, η Weight Watchers είδε τον αριθμό των συνδρομητών της να αυξάνεται τα τελευταία τρία τρίμηνα.
H εταιρία ελπίζει ότι οι νέες διαφημίσεις με την Winfrey, οι οποίες εστιάζουν στο γεγονός ότι η παρουσιάστρια δεν στερείται τα ζυμαρικά και τα τάκος που αγαπά, θα πείσουν τους υποψήφιους πελάτες ότι το αναθεωρημένο πρόγραμμά της είναι αποτελεσματικό στην απώλεια βάρους. «Eίναι πολύ σημαντικό ότι η Oprah βιώνει το πρόγραμμα και μιλά για αυτό με τρόπο που είναι αυθεντικός. Πραγματικά πετυχαίνει μία σύνδεση με τα υποψήφια μέλη», λέει ο επικεφαλής marketing της Weight Watchers.
Bέβαια, πέραν της αύξησης των συνδρομητών της, η εταιρία έχει πολλά ακόμα να κάνει για να μπει στο σωστό δρόμο. Tα δισεκατομμύρια δολάρια των χρεών της κάνουν τη μετοχή της εύκολα λεία για τους σορτάκηδες. Kαι το Σεπτέμβριο, ο CEO Jim Chambers ανακοίνωσε ότι αποχωρεί, έπειτα από τρία χρόνια στο τιμόνι της επιχείρησης.
Από την έντυπη έκδοση